Permalänk
Medlem

Monster Hunter Wilds spelkod

Hej, likt en tidigare användare så fick jag en kod till Monster Hunter Wilds när jag köpte en skärm från ASUS på Inet. Har inget intresse av spelet så budar ut det här.

Man får en kod till Gamesplanet som gör "köpet" gratis därefter tror jag att man får ytterligare en kod som aktiveras på Steam.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tänker att vi kör bud fram till torsdag kväll då spelet ser ut att släppas fredag 06:00

Permalänk
Nytt bud: 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Behöver man en Asus produkt för att aktivera koden eller får man en kod att slänga in på steam bara?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 250 kr
Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXiidus:

Behöver man en Asus produkt för att aktivera koden eller får man en kod att slänga in på steam bara?

Min starka uppfattning är att det räcker med koden direkt till Gamesplanet, när du aktiverar den vid köpet av spelet så sänks priset till 0kr, efter det får du Steam-koden

Permalänk
Nytt bud: 300 kr
Permalänk
Nytt bud: 350 kr
Permalänk

400kr

Visa signatur

14900KF (57/46/50) / AsRock Z790i Lightning / 2x16 A-die G.Skill 6800c34 OCad till 8000c36 med tighta timings / 7900XTX Hellhound med flashad vbios till Aqua bios (552w) / 011 EVO XL / Custom loop with SCC DD CPU block + SCC DD RAM block + GPU block + massa radiatorer och tre D5 pumpar.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 450 kr
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr
Permalänk
Medlem

Hej, måste uppdatera och be om ursäkt. Var lite het på gröten och trodde att det skulle gå snabbt att lösa in erbjudandet, men visar sig att det kan ta några dagar upp till runt en vecka vad jag har sett innan ASUS genomför kontrollen och delar ut koden...

Fattar helt ifall någon vill dra tillbaks sitt bud då det börjar se mörkt ut att få koden innan spelets release.

Permalänk
Medlem

Tjenare. Attans. Behöver garanterat ha det så att jag kan spela direkt vid släpp. Får därför dra tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte kunna spela förrän lördag ändå, så mitt bud kvarstår ifall du mot förmodan hinner få koden innan lördag 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zedzolol:

Jag kommer inte kunna spela förrän lördag ändå, så mitt bud kvarstår ifall du mot förmodan hinner få koden innan lördag 😊

Blev ändrade planer så jag tar tillbaka mitt bud också!

Permalänk

Mitt bud på 350 kvarstår ifall ingen annan hör av sig.

Permalänk
Medlem

Som uppdatering så är min promotion ticket fortfarande "Pending"...

Permalänk
Medlem

Backar ur jag med då jag köpte det efter att de övre buden kom in

Permalänk
Medlem

Förstår helt! Jag kommer avsluta annonsen och lägga upp en ny när koden kommit in

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad