Asus X99-A plus i7-5820k (Kraken AIO x61)

Permalänk
Medlem

Asus X99-A plus i7-5820k (Kraken AIO x61)

Säljer av lite saker som bara legat efter uppgradering.

Asus x99-a (en av ”clipsen” för RAM är borta men ska inte påverka)
Intel i7 5820k

Sen har jag även en NZXT Kraken x61 jag kan kasta med DOCK saknas 4 av skruvarna för att fästa fläktarna i radiatorn, dock kan man köra 2 skruvar per fläkt så funkar det. SAMT muttrarna gör att fästa blocket mot CPUn fattas.

Allt funkade när jag monterade ut det men har inte provat på ca 1 år.

Hämtas i Stockholm.

Kör budgivning, reserverar mig för vem jag säljer till osv.

EDIT: jag har fått förfrågan på PM om jag ändå kan tänka mig att skicka. Det går bra men då skickas det utan ESD-påse då jag tyvärr inte har någon sådan.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade. Min prisguide för Switch 2 inkl importpriser.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Kickade igång med ett startbud.

Kan tillägga att om det är någon annan som köper kittet så är det inte omöjligt att jag kan ha passande muttrar hemma till kylaren. PM:a isf så kollar jag och finns dom så skickar jag dom gratis (eller nästan iaf, mot fraktkostnaden kan väl vara en fair deal?).

Permalänk
Nytt bud: 400 kr +frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr +frakt
Permalänk
Medlem
Skrivet av skrock:

Kickade igång med ett startbud.

Kan tillägga att om det är någon annan som köper kittet så är det inte omöjligt att jag kan ha passande muttrar hemma till kylaren. PM:a isf så kollar jag och finns dom så skickar jag dom gratis (eller nästan iaf, mot fraktkostnaden kan väl vara en fair deal?).

Vad fint!

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade. Min prisguide för Switch 2 inkl importpriser.

Permalänk
Medlem

Stänger denna när jag vaknar torsdag morgon, tänkte försöka ha allt färdigpackat då

Visa signatur

Permalänk
Nytt bud: 600 kr Plus frakt
Permalänk
Nytt bud: 750 kr + frakt, kan även hämta
Permalänk
Medlem
Skrivet av LineusOnline:

750 kr + frakt, kan även hämta

Jag stänger auktionen nu, grattis Lineus!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av billyskate:

Jag stänger auktionen nu, grattis Lineus!

Fick du det sålt, annars är jag intresserad?

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur