Ny Lenovo TAB surfplatta, hittar inte trådlösa närverket, hjälp

Permalänk
Skrivet av jnsson:

Nej, det är det inte. Finns Wi-Fi 6 (AX), 6E och Wi-Fi 7

Då borde väl kanske plattan o routern lira ihop utan några större problem, precis som alla deras andra enheter de haft i flera år.

Tack alla för svar, jag förstår vad ni menar med att man ska gå in i routern och ställa manuelllt osv, men jag anser fortfarande att i detta fallet då plattan och routern har exakt samma spec så borde den fungera, och den borde dyka upp på nätverket efter total återställning, speciellt när de inte rört något i routern på senaste tiden.

Hon har köpt en ny platta nu, hon hör nog av sig om denna strular också, isf tar jag upp ämnet igen.

Visa signatur

| Coolermaster 800w+ Gold | Z-690 | Hyper-X 32GB @3200 RGB | I9-12900K | RTX 3090 24GB | WD Black M.2 NWMe SSD GEN 4 - 2TB |

Permalänk
Hedersmedlem

Vet inte om det gjordes, men om detta händer igen hade jag startat om routern också.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Skrivet av giplet:

Vet inte om det gjordes, men om detta händer igen hade jag startat om routern också.

de var nog de första som gjordes, typ 5 ggr, drog ut strömmen en längre tid också

Visa signatur

| Coolermaster 800w+ Gold | Z-690 | Hyper-X 32GB @3200 RGB | I9-12900K | RTX 3090 24GB | WD Black M.2 NWMe SSD GEN 4 - 2TB |