Vad är min begagnade skärm/TV värd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex20hz:

Går i tankarna att köpa en LG G5 77" och funderar på om jag säljer av min GX 65:a. Problemet är att jag inte har kartongen kvar vilket gör det svåra att sälja tyvärr. Är det bara glömma så slänger jag den på tippen (ironisk)

Den borde du kunna få 8000kr för skulle jag tro (om bilden fortfarande är utan inbränningar och likande såklart). Det är den kompetent TV i klass med B4/C4 skulle jag säga, och de landar ju på 15k ganska ofta, så halva det tänkte jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Men man vill ju inte hyra bil bara för att åka och titta, och inte heller åka flera gånger om man inte bor väldigt nära

Tror inte de flesta har ett kåpsläp med extra madrasser i

Det klart det går att förflytta en TV om man måste som du beskrev, men det är inte lätt eller smidigt i min värld

Fördelen med en kartong är att den är anpassad för att enkelt flytta den exakta modellen, i ett globalt transportsystem. Det är bara lite lättare då

Kartong eller inte så måste nog de flesta hyra ett släp för att få plats med en 77" den får t ex inte plats liggandes i vår V60 då jag fick vika kartongen när jag slängde den

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Den borde du kunna få 8000kr för skulle jag tro (om bilden fortfarande är utan inbränningar och likande såklart). Det är den kompetent TV i klass med B4/C4 skulle jag säga, och de landar ju på 15k ganska ofta, så halva det tänkte jag

Den är i utmärkt skick och inga inbränningar så klart! 8k dock. .. då tar jag den till sommarstugan

Visa signatur

AMD Ryzen 9 9950X3D | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 4090 | ASUS ROG Strix X870-F GAMING WIFI | Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Beast | Samsung 990 Pro 2TB M.2 | Samsung 970 EVO Plus 2TB M.2 | NZXT Kraken Elite V2 240mm | NZXT H5 Flow 2024 | NZXT C1200 1200W | ASUS 32" ROG Swift PG32UCDP OLED 4K 240/480