Steelseries aerox 9 wow edition, corsair k65 pro mini, steelseries nova 7 wireless wow edition

Permalänk
Medlem

Steelseries aerox 9 wow edition, corsair k65 pro mini, steelseries nova 7 wireless wow edition

Säljer min steelseries aerox 9 wireless wow edition, corsair k65 pro mini & steelseries nova 7 wireless wow edition eftersom jag inte har användning av den, fick med vid datorköp. De är i nyskick och syns inga spår av användning. Kvitto finns, de är cirka 3 månader gamla.

Aerox 9 tänkte jag 1400:-

Corsair k65 tänkte jag 1350:-

Steelseries nova 7 tänkte jag 1750:- för!

Hör av er om ni tycker priset är för dyrt och ni vill lägga ett lägre bud. Jag bestämmer vem jag säljer till.
Finns i Sala, om det ska skickas så betalar du frakt och jag ansvarar inte över postens slarv.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vanliga Aerox 9 trådlös går för en tusing, lägger bud på 600 för din plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Vanliga Aerox 9 trådlös går för en tusing, lägger bud på 600 för din plus frakt

Så en specialversion av vad du än tar som kostar dyrare, då ger du bud för den vanliga versionen på det objektet också?
Att du ens tar dig tid att skriva.

Permalänk
Skrivet av sMiz:

Så en specialversion av vad du än tar som kostar dyrare, då ger du bud för den vanliga versionen på det objektet också?
Att du ens tar dig tid att skriva.

Nu var min mening inte att förolämpa. Jag misstänker att koden för att få in-game-pettet inte följer med vilket för den inbitne WoW'aren lär vara drygt halva grejen, och för egen del är det inget mervärde med det estetiska, då hugger jag en regular edition i sådana fall. Allt gott.