Bilder på ditt senaste inköp (2025) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mellis:

<Uppladdad bildlänk>

Haha sjukt, lyssnade på den här skivan nu när jag såg din bild. (Kenny Loggins - Playing with the boys).
En av absolut bästa soundtrack skivorna någonsin 👍

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaX:

Haha sjukt, lyssnade på den här skivan nu när jag såg din bild. (Kenny Loggins - Playing with the boys).
En av absolut bästa soundtrack skivorna någonsin 👍

Håller med 🙂 Hittade Rocky IV förra veckan också.

Visa signatur

Cpu: AMD 7800X3D + Noctua NH-U14S | Mobo: ASUS TUF B650M-Plus WIFI | Ram: G.Skill Flare X5 DDR5 6000MHz 32GB | Gpu: PowerColor RX 9070 XT Reaper | Ssd: Kingston Fury Renegade 500GB, Kingston A2000 1TB, Crucial MX500 2TB | Psu: Corsair AX 760W | Case: Fractal Design Define Mini C | Monitor: Dell Alienware AW2723DF

Permalänk
Medlem

Lite roliga leksaker damp ner idag tack vare fyndtråden

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem

Första paketet till nya telefonen.
Hoppas det kommer fler innan fredagen.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

En Msi Claw 512gb med windows 11 och en billig väska från amazon då det inte medföljer någon.

Permalänk
Medlem

Bytte chassi efter fem år till ett ASUS ProArt 602 Wood Edition. Jag hade haft koll på detta länge, så när Inet hade en kraftig rabatt samt ASUS cashback gick det inte att motstå

Otroligt nöjd med detta, kvalitén är väldigt hög och det var oerhört lätt och kul att bygga i.

Mvh

Visa signatur

ASUS ProArt 602 Wood Edition - Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 64GB DDR5 - ASUS RX 9070XT TUF OC - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - WD Black HDD - Noctua NH-D15 G2 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Montera den bakom grillen istället.
Snyggare och sitter skyddad.

Där sitter radarn så det går inte.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Bytte chassi efter fem år till ett ASUS ProArt 602 Wood Edition. Jag hade haft koll på detta länge, så när Inet hade en kraftig rabatt samt ASUS cashback gick det inte att motstå

Otroligt nöjd med detta, kvalitén är väldigt hög och det var oerhört lätt och kul att bygga i.

https://i.imgur.com/pVEkpVC.jpeg

https://i.imgur.com/VFayOgV.jpeg

Mvh

Vad för cashback är det? Jag köpte nyligen massa produkter från ASUS. Men hade dålig koll när jag köpte, blev lite spontant

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Vad för cashback är det? Jag köpte nyligen massa produkter från ASUS. Men hade dålig koll när jag köpte, blev lite spontant

Det är denna det gäller, omfattar inte alla butiker dock men Inet har en infosida: https://www.inet.se/kampanj/9948/asus-back-to-school-cashback

Mvh

Visa signatur

ASUS ProArt 602 Wood Edition - Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 64GB DDR5 - ASUS RX 9070XT TUF OC - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - WD Black HDD - Noctua NH-D15 G2 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

En ickeofficiell Formel 1-bil av kinalego. Passformen på bitarna var dock perfekt.

Består av 1580 delar och byggtiden var runt 12 timmar.

Kostade 370 kr på Temu.

I sitt nya hem

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Det är denna det gäller, omfattar inte alla butiker dock men Inet har en infosida: https://www.inet.se/kampanj/9948/asus-back-to-school-cashback

Mvh

Tack! Webhallen nämner det inte alls på sin hemsida, lite skumt då de ändå är med i kampanjen.

Nu var det "bara" 25EUR som jag kunde hämta tillbaka då det inte var några grafikkort med i kampanjen men rabatt på 240kr skadar ju aldrig

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Då ska vi se om Moe's levererar.

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Nvidia 1660 Super Tangentbord:Xtrfy K4 TKL Mus:Rival 3 Ljud:Creative SB GS3
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 14 Pro

Permalänk
Medlem

Nu kom mobil laddaren så nu är det bara telefonen kvar.
Och nu fick man med en godisbit igen från Inet det var ett tag sen det hände.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

Bumper kom igår, Batteri idag (istället powerbank de tillfällen man behöver lite mer juice) och Fredag kommer the-thing.

Visa signatur

Amd o Apple

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av nevada:

Lite roliga leksaker damp ner idag tack vare fyndtråden
<Uppladdad bildlänk>

Fick inte s11:an men resterande sen väntar jag på s25 edge

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Shure MOTIV MV7+
Mullvad VPN 12 Mån

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: ASUS RTX 5080 16GB ROG Astral OC PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: X2 CRAZYLIGHT Wireless PXR
Mousepad:
Artisan Type-99 Keyboard: Wooting 80HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem

Var lite sugen på att spela BF6 när det dyker upp.
Så min tidigare dator i signaturen behövde få ett lyft.

Innehållet

Ja, det är stökigt, men det var första inkopplingen :D
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Blev äntligen en Comandante C40 ✌️
Köpte till 4st glasburkar. Den klara som följer med är i Polymer. Vill hellre ha glas än plast.
Tänker alltid på Top Gun när jag ser Comandante loggan, så nu hör man Kenny Loggins i huvudet varje gång man maler kaffe

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Var lite sugen på att spela BF6 när det dyker upp.
Så min tidigare dator i signaturen behövde få ett lyft.

<Uppladdad bildlänk>

Innehållet
<Uppladdad bildlänk>

Vilken trevlig uppgradering, balanserad och fin, du har valt kvalité

Vore skoj med fler bilder på komponenterna i lådan.

Mvh

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Vilken trevlig uppgradering, balanserad och fin, du har valt kvalité

Vore skoj med fler bilder på komponenterna i lådan.

Mvh

Tack! Jag fick lite hjälp med att välja delar av en polare som fortfarande är med i svängen Hade knappt koll på delarna när jag köpte förra datorn, ännu mindre nu.

Tog inga bilder utan hade fullt fokus att inte få panik när man kopplade in allt. Sen står datorn med glasrutan mot väggen. Men ska se om jag kan lösa något ikväll, beror på hur sen AWn blir idag

Visa signatur

Permalänk
Medlem

en unifi pro max 24 poe switch

24 små cat6a patchkablar

monterat ser det helt ok ut.

vattenkylningskopplingar samt Biltema slangklammer

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

iPhone Air

Visa signatur

macOS: Mac mini [M4 Pro 14-core/24GB/1TB/10GbE], MacBook Air 13" [M1/16GB/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32GB/512GB]
Windows: Microsoft Surface Pro 11 [Snapdragon X Elite/16GB/1TB/OLED], Microsoft Surface Laptop 7 13" [Snapdragon X Plus/16GB/512GB], HP Omnibook X 14" [Snapdragon X Elite/16GB/1TB], HP OmniBook Ultra 14" [Ryzen AI 9 HX 375/32GB/1TB]
iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 10 46mm [LTE]
HT: LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB], Intel NUC [Core i5/8GB/256GB]

Permalänk
Medlem

En modern "ljusorgel" i miniformat. Av ren nyfikenhet köper man ibland grejor som man vet med stor sannolikhet kommer bli en hyllvärmare. Detta är ett exempel på en sådan.

Fosi Audio sh-01a heter den visst.

Permalänk
Medlem

Nytt tangentbord, keycap set samt fodral. Köptes på blocket men allt helt nytt! Kört det en kort stund men otroligt krämigt och thocky för att vara lågprofil. Otroligt nöjd.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 |Asus ROG XG27AQDMG | Asus ROG PG279Q | MSI MAG401QR | Keychron Q1 | Pulsar Xlite V3 | Cloud III wireless | Bambu Lab P1S

Permalänk
Medlem

Lite nya Apple prylar.
Apple iPhone 17 Pro Max Silver
Apple Watch 11 46mm gagat svart

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

Hoppas dom har lika bra ljud som AirPods Pro 2.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Blir lite helgläsning 😀

Permalänk

Ett höj och sänkbart skrivbord för halva priset.

Visa signatur

————————————————
Ryzen 7 7800X3D / GIGABYTE B650E A ELITE X ICE RX / Powercolor Red Devil 9070 XT Spectral white / Crucial Pro DDR5 32GB 6000MHz - Samsung Odyssey G6 OLED 27" 360 HZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bayonetta3:

Ett höj och sänktbart skrivbord för halva priset. <Uppladdad bildlänk>

Var köpte du skrivbordet?

Visa signatur

Why would a dragon hoard gold? Because the dragon represents everything that you’re afraid of. What’s embedded in everything you’re afraid of? Absolutely everything that you need to find. Run from what you’re afraid of, run from exactly what you need to find. Dragons hoard gold because the thing you most need is always to be found where you least want to look. What happens if you go after the dragon? - Jordan Peterson

Permalänk
Skrivet av s3ns3n:

Var köpte du skrivbordet?

Köpte det på Power under deras readagar och bokade det för hämtning i butik. Nu är det tyvärr tillbaks på ordinarie pris 2999 kr. Fick det för 1590 :-. Modellen heter Dacota.

Visa signatur

————————————————
Ryzen 7 7800X3D / GIGABYTE B650E A ELITE X ICE RX / Powercolor Red Devil 9070 XT Spectral white / Crucial Pro DDR5 32GB 6000MHz - Samsung Odyssey G6 OLED 27" 360 HZ