Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur man aktiverar google AI pro med sin nya s25?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndyX:

<Uppladdad bildlänk>

Gå in i One appen

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndyX:

<Uppladdad bildlänk>

In i gemini eller ome app. Välj aktivera pro så får man upp erbjudandet. Eller det får isf jag

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

In i gemini eller ome app. Välj aktivera pro så får man upp erbjudandet. Eller det får isf jag

Måste man göra det på sin nya telefon?
Jag får bara upp 1 mån erbjudande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlockBuilder:

Måste man göra det på sin nya telefon?
Jag får bara upp 1 mån erbjudande.

Ja, det måste göras på den nya telefonen

Permalänk
Skrivet av McZlatanAndCO:

Ja, det måste göras på den nya telefonen

Ok då hoppas jag det fortfarande fungerar om två veckor för så lång leveranstid var det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlockBuilder:

Ok då hoppas jag det fortfarande fungerar om två veckor för så lång leveranstid var det.

Det ska det nog göra. Aktiverade min prenumeration igår och då stod det att erbjudandet var giltigt till februari 2026 men kommer inte ihåg det exakta datumet

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Produkt: Gigabyte RX 7600 Gaming OC
Länk: https://www.komplett.se/product/1310134/datorutrustning/dator...
Kategori: Grafikkort
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=10787596
Pris: 2319
OBS! Endast "Club medlem" erbjudande

OBS! Detta är 8 GB-versionen som nog borde stått i produktbeskrivningen...

Permalänk
Skrivet av 98olllin:

Produkt: Samsung Galaxy S25 Edge (inklusive Tab s10 lite wifi, buds 3, skal och laddare)
Länk: https://www.samsung.com/se/smartphones/galaxy-s25-ultra/buy/
Kategori: Mobil
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=14540474
Pris: 6990

5 000 rabatt med abonnemang och koden LIVE2025 ger gratis surfplatta och hörlurar.

Nu får man inte längre med, Book Cover Keyboard Slim AI Key — Galaxy Tab S9 | S9 FE | S10 FE | S10 Lite som kostade 1799kr.
Då den har tagit slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ludZ:

OBS! Detta är 8 GB-versionen som nog borde stått i produktbeskrivningen...

RX 7600 = 8gb, 16gb heter RX 7600XT
Men visst, inte fel med förtydligande i beskrivning

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

RX 7600 = 8gb, 16gb heter RX 7600XT
Men visst, inte fel med förtydligande i beskrivning

Tack för förtydligande!

Permalänk

Köpte robotdammsugaren Dreame D10 Plus Gen 2 enligt tips i fyndtipstråden, hoppas denna fråga är okej här annars gör jag en annan tråd.

Vet någon om återanvändbara dammsugarpåsar typ https://amazon.se/dp/B0DNQ8Y9MT funkar med D10 Plus Gen 2 eller är det någon annan modell man ska köpa?

§ 9 - MOD
Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasStockholm:

Köpte robotdammsugaren Dreame D10 Plus Gen 2 enligt tips i fyndtipstråden, hoppas denna fråga är okej här annars gör jag en annan tråd.

Vet någon om återanvändbara dammsugarpåsar typ https://amzn.eu/d/cCXnnwn funkar med D10 Plus Gen 2 eller är det någon annan modell man ska köpa?

Finns på temu mycket billigare och större utbud bara ta därifrån

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Har någon fått Hallon abonnemanget från Samsungs Tab S11 för ett par veckor sedan?

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | Ryzen 9600X - ASUS Prime 9070 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clasito:

Har någon fått Hallon abonnemanget från Samsungs Tab S11 för ett par veckor sedan?

Nä jag funderar också på vad som händer med det.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clasito:

Jag beställde S25 Edge med hallon men inte fått något heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clasito:

Skrivet av nevada:

Nä jag funderar också på vad som händer med det.

De brukar glömma det. Av sju beställningar jag gjort hos Samsung de senaste åren så har jag bara fått ett abonnemang av Hallon en gång. Den gången jag fick det så kom simkortet i brevlådan några dagar innan telefonen levererades. Man kan alltid dubbelkolla genom att logga in med bank-ID på Hallon.se och säkerställa att man inte har ett aktivt abonnemang.. Vill man promt ha ett abonnemang så får man nog påminna dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

De brukar glömma det. Av sju beställningar jag gjort hos Samsung se senaste åren så har jag bara fått ett abonnemang av Hallon en gång. Den gången jag fick det så kom simkortet i brevlådan några dagar innan telefonen levererades. Man kan alltid dubbelkolla genom att logga in med bank-ID på Hallon.se och säkerställa att man inte har ett aktivt abonnemang.. Vill man promt ha ett abonnemang så får man nog påminna dem.

Stabilt

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Skrivet av underwatch:

Finns på temu mycket billigare och större utbud bara ta därifrån

Återanvändbara? Hittar inga återanvändbara när jag söker på varken Temu eller aliexpress, bara engångspåsar.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Återanvändbara? Hittar inga återanvändbara när jag söker på varken Temu eller aliexpress, bara engångspåsar.

Jaha du vill ha återanvändbara det vet jag inte om tyvärr jag kommer köpa engångspåsar från temu

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Jag beställde i går kväll Samsung S25 Edge igår med Hallon.
Fick bekräftelse idag från Hallon med nytt nummer.

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

De brukar glömma det. Av sju beställningar jag gjort hos Samsung de senaste åren så har jag bara fått ett abonnemang av Hallon en gång. Den gången jag fick det så kom simkortet i brevlådan några dagar innan telefonen levererades. Man kan alltid dubbelkolla genom att logga in med bank-ID på Hallon.se och säkerställa att man inte har ett aktivt abonnemang.. Vill man promt ha ett abonnemang så får man nog påminna dem.

Haha, jag undrade precis också varför jag inte hört något. Testade även att logga in med mitt bankid men fick svaret att jag inte var kund. Jaha, då slipper man bry sig om att säga upp det i alla fall.

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog hålla mig till originalpåsar.. (Och sky temu som pesten).

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Skrivet av NodCommander:

Jag skulle nog hålla mig till originalpåsar.. (Och sky temu som pesten).

https://www.youtube.com/watch?v=eAIYRykQkMk

Intressant, tack för länken. Undrar om en 3d printad återanvändningsbar behållare med ett original HEPA filter skulle vara bättre.

https://www.reddit.com/r/functionalprint/comments/175qp7w/did...

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drakmästaren:

Nu får man inte längre med, Book Cover Keyboard Slim AI Key — Galaxy Tab S9 | S9 FE | S10 FE | S10 Lite som kostade 1799kr.
Då den har tagit slut.

Är det någon som råkat ha skärmdump på Book Cover Keyboard i varukorgen så man kan se att den följde med? Jag hade den i varukorgen men efter betalningen följde den inte med. Måste bevisa för supporten nu att den gick att få med. Tacksam för hjälp 🙏🏼

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Skrivet av kenzo15:

Är det någon som råkat ha skärmdump på Book Cover Keyboard i varukorgen så man kan se att den följde med? Jag hade den i varukorgen men efter betalningen följde den inte med. Måste bevisa för supporten nu att den gick att få med. Tacksam för hjälp 🙏🏼

Detta har jag att erbjuda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drakmästaren:

<Uppladdad bildlänk>
Detta har jag att erbjuda.

Tack. Tror inte det räcker dock. Fanns denna kampanj med fodralet uppe någonstans att se eller dök den bara upp i varukorgen efter att vi la in kampanjkoden?

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Skrivet av kenzo15:

Tack. Tror inte det räcker dock. Fanns denna kampanj med fodralet uppe någonstans att se eller dök den bara upp i varukorgen efter att vi la in kampanjkoden?

Det följde med kampanjkoden live2025.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drakmästaren:

Det följde med kampanjkoden live2025.

Om någon lyckats beställa med alla tillbehör så skulle jag vara tacksam om jag kunde få en skärmdump så man ser alla varor med mobilen. Täck över så klart ordernummer och andra uppgifter. Jag beställde men fick med allt förutom just book covern då den antagligen tog slut när jag höll på bråka med BankID vid betalningen. Tar det gärna i Pm 🙏🏼.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenzo15:

Om någon lyckats beställa med alla tillbehör så skulle jag vara tacksam om jag kunde få en skärmdump så man ser alla varor med mobilen. Täck över så klart ordernummer och andra uppgifter. Jag beställde men fick med allt förutom just book covern då den antagligen tog slut när jag höll på bråka med BankID vid betalningen. Tar det gärna i Pm 🙏🏼.

Duger en skärmdump från orderbekräftelse?