Permalänk
Medlem

nytt skin! AK47 Emerald Jewel

tjenar SweClockers!
jag har knappat iväg på ett skin till CS2 och skulle gärna höra er feedback

släng gärna iväg en vote ifall ni gillar det! tack för ni tog er tid att kika!
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=357723...

Permalänk
Medlem

Väldigt coolt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

Väldigt coolt.

Tack!
om du har möjlighet att ge det en tumme upp på steams workshops sida så uppskattas det sjukt mycket

Permalänk
Medlem

Vet inte om namnet "Emerald" alltid kommer att stå där men jag hade nog flyttat lite på det då det är där strattack countern brukar sitta

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Vet inte om namnet "Emerald" alltid kommer att stå där men jag hade nog flyttat lite på det då det är där strattack countern brukar sitta

ah!! tack för tipset!

Permalänk
Medlem

Läckert! Ruby (Rött) och Obsidian (Svart) vore ju riktigt sjyst också

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Ruby det är på ingång! även blå (sapphire) och gul (topaz) är in the works
men ska först kolla tempen på denna, ifall intresset är lågt för den här typen av design så sparar jag mej jobbet på dom andra versionerna
Obsidian var en nice ide! det hade jag inte på min lista, men det läggs såklart till nu! tack flr tipset!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Vet inte hur det där fungerar men kan ett skin i CS2 ha valbara varianter i samma paket? Exempelvis om en svensk person vill ha varianten där det står SMARAGD på vapnet istället?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem

Riktigt najs, du fick en tumme upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kablash:

Riktigt najs, du fick en tumme upp!

ooh men man tackar man tackar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppis:

Vet inte hur det där fungerar men kan ett skin i CS2 ha valbara varianter i samma paket? Exempelvis om en svensk person vill ha varianten där det står SMARAGD på vapnet istället?

tyvärr inte, skinsen är separata texturer, och så vitt jag vet så har valve inget system för att byta mellan olika texturer i "samma" skin, men det skulle vara coolt!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Väldigt grönt!

Permalänk
Medlem

Video med vapnet in-motion so to speak

Permalänk
Medlem

Skinnet i sig är snyggt gjort! Men lite för mycket "animerat" (?) för min del, eller är det kanske eftersom det är så färgglatt?

Förvisso föredrar jag de äldre skinsen. Tänk fire serpent, redline, case hardened, Cartel (unpopular opinion?). Men givetvis finns det nya skins som också ser bra ut! Jag gillar ju Vulcan, fuel injector som andra exempel.

Som sagt, det är lite för mycket för just CS som jag förknippar med lite mer "realism" än t.ex. apex/ valorant eller de med mer animerad grafik. I detta fall tror jag inte det skulle bli snyggare utav att du drar ner på de gröna heller, utan allt eller inget gäller nog här.

Märker ju mer jag skriver att jag säger emot mig själv, när jag gillar vulcan/ fuel injector, men smaken är som baken...
Kommer skinnet in i spelet så är det nog ett rött skin! Snyggt jobbat!