Rayneo Air 3s Pro. Bärbar OLED display. 120hz, 1200nits

Permalänk
Medlem

Rayneo Air 3s Pro. Bärbar OLED display. 120hz, 1200nits

Har en leksak som jag skaffade nyligen för en resa. Men som jag nu inte längre har behov av och vill därför låta den finna en ägare som faktiskt kommer att nyttja dem till sin fulla potential.

Det är ett par bärbara displayglasögon från Rayneo. med två st Micro OLED paneler med upp till 1200nits ljusstyrka och 120hz med 1080p upplösning.

Jag har funnit dem roliga att använda. Skärpa och kontrast är god (Länge leve OLED för svärta) Min enda kritik egentligen är att det även med det medföljande skyddet som gör att transparensen försvinner fortfarande släpper in lite väl mycket ljus.
Det bör sägas dock att jag har en väldigt bred näsa. Så det kan mycket väl vara så att jag helt enkelt inte får dem tillräckligt välplacerade framför ögonen.

Med glasögonen så fick jag även som bonus en HDMI adapter för att man skall kunna köra displayen och leverera ström samtidigt. (Behövs inte om datorn är modern nog att ha Displayport via USB-C) Samt ett par shades som sätts över brillorna för att eliminera genomsläpp av ljus..

De har varit roliga att använda med min Samsunglur i DEX läge också.

Värt att notera att brillorna får ström via sin anslutning. De har alltså inga inbyggda batterier eller smart features.

Införskaffades förra månaden via Aliexpress. Så digitalt "kvitto" i den mån det går att säga om Aliexpress finns.

Recension/test finns det gott om på Youtube:

Pris: Bud. Jag förbehåller mig givetvis de sedvanliga rättigheterna. Kan givetvis skickas om köpare står för fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 100 kr
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 250 kr Hämtas
Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 350 kr
Permalänk
Nytt bud: 1 400 kr
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr hämtas
Visa signatur

GAMING
G60SD QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 9800X3D|CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 5090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|77S95D QD-OLED|HT-A9M2+SW5

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 700 kr
Permalänk
Medlem

Samtliga bud noterade.

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 800 kr hämtas
Visa signatur

GAMING
G60SD QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 9800X3D|CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 5090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|77S95D QD-OLED|HT-A9M2+SW5

Permalänk
Nytt bud: 1 800 kr
Permalänk
Nytt bud: 1 850 kr