Permalänk
Medlem

Battlefield 6

Hej,

Kommer inte spela spelet då jag är för tråkig och spelar WoW classic. Jag har dock aktiverat det på mitt intel-konto. Irrelevant. Då du kan logga in på mitt konto och ta emot spelet när det kommer till din EA-app.

Du får kontouppgifter av mig efter jag fått betalning. Jag misstänker du kanske behöver "rätt" hårdvara för att aktivera det vidare, men jag kanske redan gjort det steget?

Efter du fått aktivera koden på ditt EA-konto kommer jag ta tillbaka mitt intel-konto. Du har koden på ditt EA-konto. Och jag får mitt konto tillbaka för eventuella framtida EA releases.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

450kr + ev. hjälp med aktivering

Permalänk
Medlem

460 + hjälp att aktivera

Permalänk
Medlem

500 spänn med skrattgaranti och hjälp med aktiveringen!

Permalänk
Medlem

550kr + hjälp med aktivering.

Permalänk
Medlem

575kr + hjälp med aktivering

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk

600 kr +hjälp med aktivering

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Medlem

625 + hjälp med aktivering

Permalänk
Medlem

Backar ur

Skrivet av Zimbie:

625 + hjälp med aktivering

Backar ur mitt senaste bud då jag uppfattat att koden via intel enbart är för EA appen.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad