Muskampen 2025: Segraren korad!

Nån som ska spela Horizon MMORPG?

Permalänk
Medlem

Nån som ska spela Horizon MMORPG?

Nån ska spela detta spel när det kommer ut?
Finns det någon här som kanske råkar vara beta-testare?
Verkar väldigt häftigt i alla fall.

http://www.istaria.com/

Permalänk
Medlem

Jag kom med i betan för några dagar sedan...

Det är riktigt skit ibland, ibland roligt
Men det beror mycket på att det är så mycket tradeskills inblandat och jag har aldrig tyckt det varit något att ha...vill slåss inte så och snickra

Jag kör drake nu, och, dom suger verkligen Min Dragonwarrior gör mindre i skada än brorsans Gnome Scout.

Ibland när man slåss och står i sluttningar så buggar man ut så man inte kan träffa fienden, inte ens om man avbryter sitt attackande, springer runt lite och sedan försöker igen går det att träffa igen.

"Detta är faan som vanliga eq fast gay" är en av brorsan kommentarer medans vi körde senast...bara för att Skeleton Clerics ibland stannar till och helar gubbar (i vårat fall Fire Beatles) man slåssimot...sedan bara går dom vidare, så det är inte aggro utan dom bara retas med en liksom

Nu kan det verka ganska jätte negativt, men tusan det har potensial, man vet inte hur mycket som inte lagts in ännu och hur mycket debugg kod som ligger och drar minne/etc..

Visa signatur

£$
Niemand kennt den Tod

Permalänk
Inaktiv

Horizons verkar rätt lovande. Har hört rätt blandade intryck av betan, bland annat att det är rätt liten värld. Kommer kanske att testa det, men det blir inte i närheten av releasen. Om det visar sig efter ett par månader att det inte är otroligt buggigt och tråkigt, så kommer jag nog att skaffa det. Tills dess fortsätter jag nog med EverQuest

Största problemet jag ser med Horizons är att i princip alla kommer springa runt med drakar som heter "7r0g()r t43 6ur|\|in@t0r"

Permalänk
Medlem

Faktsikt så är det ganska få drakar i betan, bara för att dom är så sugiga i böjan.

Jag har inte riktigt fått något grepp om hur stor världen är eftersom man kan teleportera sig till alla städer och sådant, men, det är väldigt få platser man kan slåss på faktiskt..som jag fått höra iallfall.

Visa signatur

£$
Niemand kennt den Tod

Permalänk
Medlem

ska lätta spela jag!

Visa signatur

- - -