Permalänk
Medlem

vilket prog till cs

Tjena, jag undrar vilket program man behöver om man vill kunna spela upp cs filmer som man själv har gjort... så man slipper gå in i consollen varje gång.

Ps. tacksam vid svar!

Visa signatur

Kingcool

Permalänk
Medlem

GeekPlay

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

va?

men vilket program ska man ha då?

Visa signatur

Kingcool

Permalänk
Avstängd

e du SJUk eller GEEEK PLAY

Visa signatur

*Cpu: AMD Athlon XP 2200+@2800+* Moderkort: Abit NF7-S Rev 2.0 (233fsb)*Minne:Twinmos Winbond* DDR400@466*Grafikkort: ATi Radeon 9700 Pro*Ljudkort: SB Audigy 2*Hårddisk:Western Digital 120gb*Kylning: Maze 4, Black Ice radiator, Eheim 1024

Permalänk
Medlem

kej sry

men var kan jag ladda ner det då?

Visa signatur

Kingcool

Permalänk
Medlem

Gå in på www.schroet.com och ladda hem SKPlayer (som GeekPlayer heter nu). Längst upp till vänster på sidan klickar du på "Demos", sen SKPlayer.

Programmet är enkelt, så du lär inte behöva fråga något mer.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk

Tänkte precis säga att det fanns en annan tråd om det som startades igår som du borde sett om du kollat lite, men sen såg jag ju att du startade den tråden också.
"omfg stfu faq google etc"

I den tråden har jag för mig att svaren står också, det här var nog den meningslösaste dubbelpostningen jag sett... varför starta en ny tråd när man fått svar i den första?

SÖK på "GeekPlay".. det får du f-n göra själv... så svårt kan det inte vara, och är det det så är det inget för dig iaf... (ledsen om jag låter irriterad, men ibland ber folk om det)

Visa signatur

Nikon D90, Nikon D7000, SB-600, 2xYN-460, Nikkor 18-105mm/3.5-5.6 VR, Nikkor 35mm/1.8, Nikkor 50mm/1.8D, Tamron 70-200/2.8, Tokina 11-16/2.8, Nikon 85/3.5 Macro
Flickr

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
ffs läs reglerna, då står fullt läsbara när du registrerar dig.

http://forum.sweclockers.com/regler.html

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor