Permalänk

Telias 8mbit's tjänst?

är det säkert att all information om adsl tjänsten på 8mbit och vdsl tjänsten på 10mbit kommer lanseras med info imorgon?
är det fastställt eller alla som vet mycket om det kan skriva det här.. och om nån ska länka mig till ett tidigare inlägg så är det gammal så nytt är så bra som möjligt.

Visa signatur
Permalänk

Ang morgondagen vet jag inte.
Men det är ganska skumt att de nu erbjuder gratis dvd-spelare till sina adsl-abonnemang.
De verkar vilja binda upp så många som möjligt på dessa precis innan de nya alternativen presenteras.

Permalänk

menar dem då 0.5 alternativet eller??? för när dem lanserar 8mbit så kan man vell köra med samma utrustning som förut eller ska man byta helt?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ni får väl helt enkelt vänta tills imorrn då telia skall komma ut med pressreleasen ....

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk

hur får man veta på allt imorgon då?? står det i tidningen eller på nån internet sida?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oskarthekungen
hur får man veta på allt imorgon då?? står det i tidningen eller på nån internet sida?

Du kommer ju absolut inte hitta något på www.telia.se iallafall

Visa signatur

Medlem #14

Permalänk

ok bra

Visa signatur
Permalänk

Jag är inte så där överdrivet insatt i ämnet men eftersom det körs på aDSL så borde det väl fungera på alla stationer som är anslutna till Telias nät redan nu? Skulle ju vara tufft att ta ledningen i Mbit-ligan i skolan

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk

hahaha aa d är sant

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte-san
Jag är inte så där överdrivet insatt i ämnet men eftersom det körs på aDSL så borde det väl fungera på alla stationer som är anslutna till Telias nät redan nu? Skulle ju vara tufft att ta ledningen i Mbit-ligan i skolan

Dock kommer det inte erbjudas i Skene till en början utan endast i storstäder om jag förstått det hela rätt.

Morgondagen får dock utvisa detta.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SantaClaus
Dock kommer det inte erbjudas i Skene till en början utan endast i storstäder om jag förstått det hela rätt.

Morgondagen får dock utvisa detta.

Äsch, förstör nu inte det här, låt mig hoppas

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk

aa alla sitter nog och håller tummarna tills imorgon..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SantaClaus

Hej!

Det är korrekt. Det har redan skrivits om det i diverse pressmeddelande inför lanseringen att det endast kommer i de större städerna (med kranskommuner) samt de områden där Skanova byggt mha bidrag.

Personligen tror jag det händer mycket i morgon, eventuellt kommer avståndet för vanlig ADSL (0,5 Mbit etc...) att utökas till rekordavstånd <- spekulation...

Permalänk
Avstängd

Jippie!! Gissningstävling

450:- och max trafik 30GB /mån

Visa signatur

Gigabyte GA-K8N Ultra-9 | AMD64 4000+ San Diego | Corsair TWINX2048-3200C2 | Msi 7800GTX | 4 st WD 200GB i Raid 0 (2 st R0) + en Raptor 36GB (c:\) | Antec Sonata II 450W |

Permalänk

649:- och 50GB/mån

Permalänk
Medlem

449:- och tak 80GB/mån

Permalänk
Medlem

449:- inget tak

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Avstängd

779;- månaden och 2gb/år

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damodred
779;- månaden och 2gb/år

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk

vart läser man om det nu då???

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Borde de inte ha släppt nån pressrelease nu.
Telia kanske går på Bostream tid...

Visa signatur

[size="1"].sig[/size]

Permalänk
Medlem

ifrån telia.se

"Nya snabba abonnemang

Idag lanserar vi två nya höghastighetsabonnemang. Vid lunchtid kan du läsa mer om dem, direkt här på webben. "

Permalänk
Medlem

Nu står det info på deras presstjänst....

Permalänk

Hoppas att det inte blir något tak , för jag ska beställa idag om det går
föresten hur var det med Bostream 2.5 , var man tvungen att vänta 1mån eller 3 månader

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Medlem

http://presstjanst.telia.se/press/Article.jsp?category=16&sel...

Ser ut att bli flatrate iaf men kostnaden vågar jag inte ens tänka på.

Visa signatur

whiskas - om katten själv får välja

Permalänk
Medlem

Min bindningstid (8mån kvar) hinner nog gå ut innan de tjänsterna når min (mindre) stad. Väljer nog en annan leverantör då.
Men intressant att se vad prissättningen blir. Härligt att det är flatrate iaf.

Permalänk
Medlem

Det står man kan tidigast kopplas in i Januari, är det nån som hittat info för telia 0.5mbit ägare med installationspris och väntetid?
Alltså för en uppgradering, det borde väl ha nån fördel med att ha hållt sig fast i 3 år hos dem.

Visa signatur

E8400,Scythe Ninja Plus B,Gigabyte GA-P35-DS3,4Gb Corsair PC6400,LeadTek GeForce 8800GT 512MB,WD6400AAKS 16MB 640GB,Pioneer DVR-215,Antec P182,NesteQ NA4501 450W,

Permalänk
Medlem

kommer vid lunchtid mer info enl telia

www.telia.se

Visa signatur

whiskas - om katten själv får välja

Permalänk
Medlem

Enligt deras karta i pressmeddelandet sträcker sej skiten till Vallentuna.
Det är inte så långt härifrån, och det är ju mitt ute i skogen

Våga dra ut lite på gränserna så vi i Norrtälje också får ta del av det här

Visa signatur

Loading signature. Please wait........