a7n8x GD. HUr ser man vilken verision?

Permalänk
Medlem

a7n8x GD. HUr ser man vilken verision?

Fick mitt a7n8x GD idag.. Demoprodukt på komplett. Det ser ur som att det använts rätt så länge, eftersom det är damm runt alla kontakter.

Hur ser jag vilken verision det är?

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

på mitt står det mellan pci plattserna

Permalänk
Medlem

tack för hjälpen! Såg nu att det va rev 2.00.

Är det nyaste?

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk

nej, A7N8X-E Deluxe e nyast, men det är inte stor skillnad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
tack för hjälpen! Såg nu att det va rev 2.00.

Är det nyaste?

Det är den nyaste revisionen ja..(mig veterligen då A7N8X-E är ett annat moderkort..)

Permalänk
Medlem

prixis

Visa signatur

Permalänk

jo, om man tänker så, men även -E är rev 2.0 så.....