Permalänk
Medlem

Öppna t39M

Hej!
Ja, hur öppnar man en T39M??
Utan för mycket våld, har kommei en bit, men jag vågar inte göra mer, vet inte om man törs vara våldsam.
Trodde jag knäckte luckan först men det funkar fint nu..

Visa signatur

"Var glad över att Nintendo Game Cube inte ser ut som en stor svart verktygslåda eller en kupévärmare på högkant"

Permalänk
Medlem

när du öppnar dom modellerna så pajjar fronten för dom är bara på tryckta och hakas fast av små klipps i fronten som brister om man trixar med den. byte

Permalänk
Medlem

när dom öppnar T39 och T28, T29 och liknande modeller så har man 3 st saker som påminner om rakblad.fast hållbarare. som man stoppar ner en på varje sida på telefonen o bänder försiktigt isär sen tar man den 3 e och bänder i överänden på telefonen så att fronten släpper.. kommer dock inte ihåg om de e nå skruv som ska lös.. ja har för mig de..
tjao

Visa signatur

MS k8n Neo2 Platinum, AMD 64 3000+ 2x256mb Corsair XMS pc3200, Gf4Ti4800, WD200gb-IDE, NEC 3500 DVD-R, bla bla bla bla.. o nå mer skräp i en hypad låda (not)

Permalänk
Medlem

okej, tack för svaren!
det är så att min mick inte fungerar som den ska.. vet inte om man törs slita av lucka utan att plocka bort skalet först..!?

Visa signatur

"Var glad över att Nintendo Game Cube inte ser ut som en stor svart verktygslåda eller en kupévärmare på högkant"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boboa
okej, tack för svaren!
det är så att min mick inte fungerar som den ska.. vet inte om man törs slita av lucka utan att plocka bort skalet först..!?

Har garantin gått ut redan? Annars skall sånt gå på garantin, du lär inte få den reklamerad om du synligt varit och pillat i den ffs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 412
Har garantin gått ut redan? Annars skall sånt gå på garantin, du lär inte få den reklamerad om du synligt varit och pillat i den ffs

garatin är borta, borta...
nej jag har bara pillat lite inget som syns, vet inte om den är värd att lämna in..
kan lika gärna köpa något nytt eller sno mammas förra mobil..

Visa signatur