"I tried to be hardcore and all I got was this lousy T-shirt"
Namn folk använder i spel, allmän diskussion
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"
Visa signatur
Visa signatur
Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.
Visa signatur
Visa signatur
http://ctprofiles.net/395932 - retired :,<
Visa signatur
WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD
Visa signatur
Gör annat nu för tiden.
Visa signatur
Visa signatur
Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG
Visa signatur
Visa signatur
På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.
Visa signatur
Onödigt att du läste detta när det inte alls stod något vettigt...
Visa signatur
Intel P4 3Ghz - 1Gb DDR400 Dualchannel - Asus GF6800GT 128Mb- Seagate 160Gb - LG 12x DL DVD-RW - Acer AL1714 17" TFT @ 14ms
Visa signatur
Jag lider av Tropophobia.
Visa signatur
flest prylar när man dör vinner!
Visa signatur
Space, the final frontier
It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.
Visa signatur
Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64
Visa signatur
"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz