Fuskade i cs nu verkar det kört :D

Permalänk
Medlem

Fuskade i cs nu verkar det kört :D

Tjoho...

Var bara tvungen att testa OGC så jag tankade ett fusk å började lira. Blev inte anklagad för fusk eller nått så det verkar inte som om jag blev upptäckt sen lirade jag på servrar utan "fuskskydd".

Men sen när jag skulle starta steam nästa gång så funka det ej, instalerade om, funka ej. Får upp detta felmedelande.
"ERROR steam.exe (main exception) Win32 StructuredException at 10062A4A : Unspecified floating-point exception"

Jag har laddat hem instalations filen igen, hjälper inte. Kan på peka det att jag inte änns hinner komma till login delen innan det börjar strula. Direkt efterupdate så kommer detta error medelande upp.

Någon som vet hur jag ska bära mig åt.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Re: Fuskade i cs nu verkar det kört :D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Tjoho...

Var bara tvungen att testa OGC så jag tankade ett fusk å började lira. Blev inte anklagad för fusk eller nått så det verkar inte som om jag blev upptäckt sen lirade jag på servrar utan "fuskskydd".

Men sen när jag skulle starta steam nästa gång så funka det ej, instalerade om, funka ej. Får upp detta felmedelande.
"ERROR steam.exe (main exception) Win32 StructuredException at 10062A4A : Unspecified floating-point exception"

Gnäll nu inte sönder för att jag fuskade, knappast nått olagligt.

MOHAHA.... YOU SHOULD DIE YOU FUCKING CHEATER!!!
Hihi skoja bara...

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Lappa
Tjoho...

Var bara tvungen att testa OGC ...
... Men sen när jag skulle starta steam nästa gång så funka det ej, instalerade om, funka ej. Får upp detta felmedelande.

[/QUOTE

För f*n rätt åt dig om du är så *#*@ ¤* och fuskar istället för att träna upp dina egna färdigheter, men om du nu råkar ha några hjärnceller kvar - använde dem till att springa ner till din lokala spelbutik och köp ett nytt HL <= Lösning på ditt problem

Nästa gång du installerar något skit på datorn - tänk efter före!

Visa signatur

ASUS Strix laptop | R9 5900HX | RTX3070 | 32GB RAM | 17,3" 300 Hz IPS

Permalänk
Medlem

Re: Re: Fuskade i cs nu verkar det kört :D

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Vapo
[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Lappa
Tjoho...

Var bara tvungen att testa OGC ...
... Men sen när jag skulle starta steam nästa gång så funka det ej, instalerade om, funka ej. Får upp detta felmedelande.

[/QUOTE

För f*n rätt åt dig om du är så *#*@ ¤* och fuskar istället för att träna upp dina egna färdigheter, men om du nu råkar ha några hjärnceller kvar - använde dem till att springa ner till din lokala spelbutik och köp ett nytt HL <= Lösning på ditt problem

Nästa gång du installerar något skit på datorn - tänk efter före!

[/QUOTE]

Lilla gubben, kanske formulerade mig lite fel. Problemet ligger inte i att inte kunna logga in utan i att inte änns kunna starta upp steam så att man sen ska logga in, så att den faktor att jag testade ett fusk kan nog inte påverka detta, för steam kollar ju kontona och inte när man instalerar och sen ska starta det för att logga in. Det borde vara vid inloggningen som det tar stopp i så fall.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Re: Re: Re: Fuskade i cs nu verkar det kört :D

Citat:

Lilla gubben, kanske formulerade mig lite fel. Problemet ligger inte i att inte kunna logga in utan i att inte änns kunna starta upp steam så att man sen ska logga in, så att den faktor att jag testade ett fusk kan nog inte påverka detta, för steam kollar ju kontona och inte när man instalerar och sen ska starta det för att logga in. Det borde vara vid inloggningen som det tar stopp i så fall.

Kanske install filen som är corrupt då, testa med att ladda ner steam igen....

Permalänk
Medlem

Jag har också fått det felet med Steam sedan den sista uppdateringen. Jag har inte fuskat. Borde finnas någon patch eller sånt tycker man.

Visa signatur

An enemy that is pure evil? Right or wrong are not what separate us and our enemies. It’s our different standpoints, our perspectives that separate us. Both sides blame one another. There’s no good or bad side. Just two sides holding different views. - Squall, FF8

Permalänk
Medlem

Ännu en tråd som påvisar hur underbart CS och dess community är

Permalänk
Medlem

Ok fel att fuska men att säga "Åhh din nedrans fuskargubbe, du kan inte tänka för du fuskade i cs och det får man absolut inte! hohoho nejnejnej!"
Minns varför man slutade nu 1.6 är ju helt fucked up.

Det förstörde cs för mig. Hade tröttnat på cs men det gick fortfarande och då kommer 1.6. Men det låter som att du får installera om steam igen. Kanske har med det som JoKane säger, fel vid uppdateringen...

Permalänk
Medlem

Citat:

Tjoho...

Var laddade du ner ditt ogc?? Jag måste bara ha det mina bots behöver bli asskickade.
OBS! Jag är inte någon cheater så ja kommer bara använnda OGC mot bots...(de e bara lite fusk )

Permalänk

Re: Re: Fuskade i cs nu verkar det kört :D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit

OBS! Jag är inte någon cheater så ja kommer bara använnda OGC mot bots...(de e bara lite fusk )

Mmm och jag såg nyss tomten flyga förbi!!

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Fuskade i cs nu verkar det kört :D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fresh Prince
Mmm och jag såg nyss tomten flyga förbi!!

Vilket sammaträffande! bor vi nära varandra?

Svar på frågan, har det slagit dig att när mjukvara krånglar och inte vill starta kan det vara en bra ide att installera om skiten.

Permalänk

Re: Re: Re: Re: Fuskade i cs nu verkar det kört :D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl0w

Hehe ja fifan Tullinge är bara några meter ifrån östersund

Permalänk
Medlem

det är devlis pga av DIG som cs kallas för 14is-spel....

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thakspsolo

???
Vem var det riktat emot?

Permalänk
Avstängd

Har inte funnits någon CS sedan 7.1... sen var det CamperStrike och PampersStrike..

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Alla som känner sig träffade

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Fuskade i cs nu verkar det kört :D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl0w

Svar på frågan, har det slagit dig att när mjukvara krånglar och inte vill starta kan det vara en bra ide att installera om skiten.

Har gjort det, men problemet uppstår efter att den uppdaterar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av thakspsolo

Så du tror det inte kan bero på att man hör dessa saker när man spelar "Jävla n00b, flytta på dig." Men ditt fitta, ställ dig inte i vägen" Osv osv, men du drar denna slutsatsen för att en och annan fuskar? Du tror inte det fuskas i andra spel?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )

Permalänk
Medlem

Citat:

Du bryter inte mot EULAn då?

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

EULA?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )

Permalänk

Lappa: Ingen ide att bry sig om thakspsolo... Han börja tjafsa om samma sak i en annan cs tråd.... jag tror det är PGA folk som han som säger att cs är ett fjortis spel som det blir det....

Permalänk
Medlem
Citat:

EULA?

End User License Agreement.

Edit: Den där texten man läser igenom och svarar "jag accepterar" på innan man installerar.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
End User License Agreement.

Edit: Den där texten man läser igenom och svarar "jag accepterar" på innan man installerar.

Ändrade.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )

Permalänk
Medlem

ohh nej vad synd om dig

Permalänk
Medlem

Hittade lite på cs.nu.
Man skulle tydligen ta bort "ClientRegistry.blob" som ligger i Steam mappen. Men detta hjälpte inte.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )

Permalänk
Medlem

Prövat att ladda ned installationsprogramet igen?

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

Testat det. Update startar, blir klart sen kommer error upp. Kommer inte äns till login delen.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )

Permalänk

Lappa ladda ner 370 mbs versionen av steam istället, då får du med nyaste hl och cs 1.6....
Update versionen av steam har jag hört krånglar en del....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fresh Prince
Lappa ladda ner 370 mbs versionen av steam istället, då får du med nyaste hl och cs 1.6....
Update versionen av steam har jag hört krånglar en del....

Vad tror du jag har gjort

Ska testa å ta den lilla "internet instalationen" nu istället, ska se om det går efter detta. Har läst lite på cs.nu och steams hemsida, verkar inte bara vara jag som har fått detta problem.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )

Permalänk
Permalänk
Medlem

Formatera