Namn folk använder i spel, allmän diskussion

Permalänk
Medlem

adsn. brukar vara mitt nick.

Permalänk
Medlem

kallar mig alltid för PzorK. Uttalas som "pesork" typ

Visa signatur

E6300 @ 2.0ghz - 1024mb DD2 667mhz - Radeon x1950xt 256mb

Permalänk
Medlem

Jag brukar heta Sloppy alt. "Hur mycket kostar tant?"
I RPGs så kallar jag mig Sloppy Shallowgrave.
Inte för att jag, eller ni bryr er
Tvivlar starkt på att någon läser alla inlägg, ni svarar bara... Internets poll-syndrom: Vill berättiga er existens genom att svara på alla polls, som om ni tror att er åsikt är värderas, och att nån ens bryr sig om svaret på pollen.

Permalänk
Medlem

Heter alltid ElaN-

Elan och elan ser lite "fjantiga" ut så det förklarar det stora N:et och bindestrecket.

Btw så lirar jag DoD i klanen 4th-SS

Visa signatur

XP2200+ | 512ddr | Ti4600 | 959NF | MX 310 | func surface

What did the dick say to the condom? - Cover me, I'm going in!

Permalänk
Medlem

Jag har många namn att använda, beroende på vilken typ av spel man kör

T ex: När jag och min kusin samt en polare flyger Il-2 har jag mitt nick Snake_Shit . Denna nick fick sin inspiriation(stavning ?) från filmen "We were Soldiers". Tycker den oxå passar min fina otur ibland

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

xeN

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk
Medlem

Namn...

Själv har jag blandat lite nördiga nick och fått fram K1337oris.... 1337 är ju leet på cs språk

Visa signatur

Makkan.....åhhh monster hs....

Permalänk
Medlem

Hehe, kommer ihåg när jag lira AVP2 och hette Your Mom.
Det fanns ett spelläge där man muterade om man dog eller fick ett antal kills (eller liknande, kommer inte ihåg =\)
Iaf så var det ganska snyggt när jag muterade:
"Your Mom is mutating"

Permalänk
Medlem

Jag heter Ronny så jag brukar heta Ronny.
Går inte det så blir det ronnylov.

Permalänk
Medlem

Jag kör på Lt Vilse eftersom jag brukar gå vilse ganska ofta

Visa signatur

Ryzen 7700x. Msi x670E Tomahawk wifi. RTX 4060 TI.

Permalänk
Medlem

High1ander har 1:an pga ingen annan har det, och har bara träffat en snubbe på en tysk cs-server som hett Highlander... hela filmen highlander handlar ganska mycket om "one" (1) så då tyckte jag det passa, egentligen hatar jag folk som kör med siffror.
Jag ogillar fejknickers, hatar ännu mer folk som lägger till saker som *_ny_mus etc...
Ibland "fejknickar" jag som Haj-lander, Heil-1ander, etc... men folk som känner mig vet alltid att det är jag så det är inge fejknick för man har svacka eller så, det är fjantigt.

Visa signatur

There can be only ONE...

Permalänk

Hmmm förstår inte hur folk kan använda olika nicks vid olika spel/tillfällen?!?! Det är ju ung. samma sak som att typ; Idag ska jag till banken, ja då heter jag Per-Ove och sen till Åhlens ja då står det James B på mitt kort!?!?
Har bytt nick två gånger under 8 år och det första varade kanske i en månad.
´Hmm

tack

//MH

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem

Tha Cube * GooGeL såklart

Permalänk

gör med "Metal" kort och gott

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem

biggebum eller biggelibuggelibum...!

Visa signatur

who need windows and gates in a world without walls and fences.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Jag brukar heta Sloppy alt. "Hur mycket kostar tant?"
I RPGs så kallar jag mig Sloppy Shallowgrave.
Inte för att jag, eller ni bryr er
Tvivlar starkt på att någon läser alla inlägg, ni svarar bara... Internets poll-syndrom: Vill berättiga er existens genom att svara på alla polls, som om ni tror att er åsikt är värderas, och att nån ens bryr sig om svaret på pollen.

Just precis... alla lider av spamsyndrom

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

Jag håller med!
Själv har jag aldrig kallat mig något som inte går att uttala med massa extra tecken eller stora boktsäver mitt i. De vill väl bara vara "fräcka"...

Visa signatur

stossi@gamingeye.com
www.gamingeye.com/konsol

Permalänk
Medlem

Jag heter Woppe överallt förutom här, vet inte varför jag fick för mig att heta något annat när jag reggade mig här...

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

spelar ingen roll om det är i ett spel eller på nån chat eller chat comunity,jag har alltid nicket mangemani eller acdcrules

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

När jag lirar heter jag "sixpounder" fick det från en låt men jag har ingen aning om hur mycket det är i svenska mått mätt

ingen som kan säga d så jag vet om jag väger ca 1 kg

Visa signatur

Death is only a treashold to another life

Permalänk
Medlem

Zn@il, TimerX eller timerx, vet itne varför jag började med stort x i slutet men så är det

Permalänk
Medlem

Det fick bli Beretta efter namnet på min fina hagelbrakare. Som kaniner och kråkor drabbas av ibland.