Permalänk
Medlem

Coolermaster Musketeer

Är det ett bra val att köpa en Musketeer ? Nån som vet hur många fläktar den kan kontrollera ? Svar Skulle Uppskattas

//Basifuxx

Permalänk
Medlem

Sök efter Coolermaster Musketeer
garanterar att du hittar nåt

Visa signatur

[ 3800+ x2 [ asus A8N-sli-se [ xfx 7900gt [ 160 gb [ twinmos 1024mb [ bzerk 500w [ beantech igloo [

Permalänk
Medlem

men vafan det ska tamme h*lvete inte vara nödvändigt att köpa en ny j*vla fläkt kontroller när jag har en Aerogate 2 ffs. Men jag kan f*n inte fatta vad det är som är så fel första gången jag starta datorn med den funkar den sen stängde jag av dator å starta igen då funka den inte displayen lös blå bara alla fläktar hadde stannat. Koppla ut strömen till Aerogaten sen testa jag igen då funka det men sedan samma problem igen efter jag stängt av igen så varje gg jag stänger av datorn så måste jag koppla ur å in igen varje j*vla gg. Kan ingen j*vel som har en Aerogate seja hur f*n dom koppla sinna. Svar måste has!!!!

//Basifuxx (sorry för alla svordommar)

Permalänk
Medlem

Den kan endast styra en fläckt men jag tycker att den e riktikt fräck enligt min mening

Permalänk
Medlem

vilken kan bara styra en fläkt ?

Permalänk
Testpilot

Om frågan är hur många fläktar Musketeer kan styra så tror jag nog att EcCo svarar på hur många fläkter Musketeer kan styra och inte hur många Aerogate kan styra. Bara en gissning

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Hedersmedlem

Ta och vårda språket tack, fullkomligt onödigt med en massa svordommar

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

hehe jo jag svarade på hur många fläcktar musketeer kan stryra
men om det är nåt sånt du undrar är det ju bara att ludda in på deras hemsida och läsa lite

Men sen så tycker jag att den e riktigt fräck den liksom "glöder i ett neon blått ljus" pluss att man kan som jag hade, ha full kontroll på hur många volt processorfläckten har. eller vad man nu vill ha koll på, hade kunat ta bilder och lägga upp men min musketeer men den ligger nerpackad iomed att jag snart ska flytta

Permalänk

kan man inte styra 2 fläktar?

Visa signatur

Prescott 2.8GHz l 1024Mb ram l Asus 9600XT l Audigy2 l
Seagate 120Gb l Nec ND1300 l
Logitech Z-2200 l Samsung 172X l

Permalänk
Medlem

kan man inte köpa 3 pins kopplingar som delar sig till 2 å sedan köpa en till så man kan kontrollera fläktarna men inte ge fläktarna över 13W ?

Permalänk
Medlem

jo det kan man iof göra men när man köper den så finns där bara möjligheter att köra en 3 pins fläckt, men om man vill styra fler får man ju köpa en förgrening, men tänk bara på att den ger ut 12 volt till en fläckt och med andra ord så kommer den att dela upp dem 12 volten på 2 fäcktar alltså 6 volt vardera, så dem kommer att gå bra mycket tystare men också långsammare

Permalänk
Medlem

sen om man ska ha 4 fläktar så blir det 3 volt uhm hmmm låter lite väl lite vad sejs om en AeroGate I från Komplett.se ?