Permalänk
Medlem

amd eller intel

jag har problem
jag har tänkt att köpa en ny dator i början av augusit
då är fråga vilken processor ska jag köpa
jag har pratat med några kompisar och en del tycker att jag ska köpa intel nåra andra amd
så vilken processor är bäst???

Permalänk
Medlem

vilken som är bäst i augusti kan ingen veta

Permalänk
Medlem

AMD helt klart satsa på AMD 64

Permalänk
Avstängd

AMD A64 3700+ finns då!

Visa signatur

Amd A64 3200+ * Viewsonic VP171S DVI m.m!!

Permalänk
Medlem

själv har jag en p4 men det tror jag att jag ångrar lite

Permalänk
Medlem

köp AMD, får mest för pengarna

Visa signatur

Intel E8500 | Asus P5Q-E | 2x2GB Corsair | Sapphire HD4870 1GB | Tagan 480W

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2mas
köp AMD, får mest för pengarna

Du vet att AMD ger mest för pengarna i Augusti? Coolt, får vända mig till dig om jag vill spå något i framtiden

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

ta inte illa upp men; fan vilken värdelös tråd...

1. AMD vs Intel finns det gott om
2. Augusti?
3. SÖK!

Permalänk
Medlem

Söka för framtida resultat? Fan vad GRYMT!

Permalänk
Inaktiv

Börja med att kolla vad du vill ha fär mederkort och vilket som passar dig och eventuellt delar som du redan har och kan använda. AMD eller Intel är sak samma för båda är bra CPUer och de som säger att den ena eller den andra är bättre ljuger troligen.

Permalänk
Medlem

Troligen så kommer DDR II och PCI express att finnas i Augusti, då kommer troligen socket T och socket 939 finnas också, men vilken som presterar bäst är omöjligt att veta. Mitt tips är A64, eftersom Prescott inte blev så snabb som den förutspåddes, jag tror inte socket T kommer hjälpa så mkt heller... Däremot kommer A64 ha DualDDR och FX cpuerna kommer passa i den socket 939, så om man ska gissa in i framtiden tror jag att en FX-53 eller snabbare är den bästa CPUn då.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst* ställ om frågan i Augusti istället, eller bättre ändå, sök lite i forumet, det kryllar av AMD-Intel trådar.

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor