Chassi på megapart.com för 363kr..köp inte!

Permalänk
Medlem

Chieftec må ha smarta lösningar .. men hur kul är designen?, precis alla har samma gamla astråkiga front i äkta plast.

Permalänk
Medlem

word. Har ett chieftec själv för tillfället bara längtar efter nästa löning så jag kan kasta mej på tangentbordet o beställa ett coolermaster wavemaster ))))

Hatar chieftec, dom väger mycket, är fula och tråkiga, och har kassa luckor. Fast inte lika kassa luckor som lanboychassiet...

Visa signatur

Coolermaster Centurion, 2800+ AMD, 1024 mb minne (2x 512 mb ddr dualchannel), Seagate SATA 160 GB, HIS Excalibur 128 MB Radeon 9800 PRO

Permalänk

st0rm69 du kommer bli riktigt nöjd med ditt coolermaster

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Handlade inte topic om Chassit på megapart?

Permalänk
Medlem

hrumpf?

Antec kvalite?

hrumpf!

Lian-Li

PC-6070 ! :>

Visa signatur

AMD 64 +3400 ; 1024 Mb ram ; 9800 XT ;1 x 74,3 Raptor ; 2 x 160 GB Seagate ; VP201s 20.1" TFT:

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Handlade inte topic om Chassit på megapart?

Yep..

Tråd spårar ur

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Hedersmedlem

Håll er till topic nu, annars kommer jag att låsa tråden och ge SAMTLIGA som gått offtopic en varning eller en avstängning. Det är ett löfte

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

Men det verkar inte vara någon moderator som vill låsa.

Jag skulle personligen aldrig köpa chassi för under 1000 kronor. det går någon konstig magisk kvalitetsgräns vid 1000-1300 kronor...

Visa signatur

Coolermaster Centurion, 2800+ AMD, 1024 mb minne (2x 512 mb ddr dualchannel), Seagate SATA 160 GB, HIS Excalibur 128 MB Radeon 9800 PRO

Permalänk
Medlem

Ska man modda så duger det helt klart med ett billigt (NoName) chassi, då är det ju i princip bara skelettet man använder. (I 'modda' så ingår helrenovering ). Hur gärna skulle man vilja såga i t.ex. ett Lian-Li?

Visa signatur

Watt is power.