Vilken är eran största spelprestation?

Permalänk

Kom på en till grej...

Jag ägde i Quake Deathmatch med endast tangetbord när det var ungt. Andra förstod att spela FPS med mus men jag envisades med att spela på bara tangentbordet. Spöade skiten ur alla på servern i alla fall. Det var väl nångång i mitten av '97.

Permalänk
Medlem

Klarat Baldurs gate 2 Shadows of Amn På 2 Dagar, utan FAQ i Multiplayer med Kusinen

Permalänk
Medlem

Har varit med i sm i dod. Men det var för 2 år sedan

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dampela
Dito. Och det är ta mig fan något att vara jävligt stolt över!

För övrigt så är jag ganska stol över att spöa många bredbandsnissar i Codename Eagle medan jag sitter på 56k med 150-200 ping.

Mina achievements i Fallout 2 är jag också stolt över.

Nu vet jag inte vad Codename Eagle är för spel men om det är FPS-spel är det ofta svårt att pricka laggmonster som dig

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Finns det nån här som har klarat ut2004 på godlike?
DÅÅÅÅ blir jag imponerad. Utan autoaim och sån skit förståss.

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk
Medlem

Lär vara min UT-karriär som började för ett par år sen med UT.

Spelat UT iCTF flera år för Estland (varifrån jag härstammar från början), Estland må inte låta som något speciellt men sist kom vi till playoff i Clanbase UT iCTF Nations Cup tillsammans med Tyskland, Belgien, Frankrike, Storbritannien och Sverige.

För tillfället spelar jag UT2k3 för Total Failure som grundades 1999 och spelat UT sen dess. Hittills är vi den enda klan som vunnit en EuroCup i både UT och UT2k3.

TF stats(cuper):
#1 - EuroCup VII - UT iCTF 28 May 2003
#1 - EuroCup VIII - UT2003 iCTF 1 December 2003
#3 - EuroCup VIII - UT iTDM 5 January 2004
#3 - UT2003 ITDM Cup Fall 2003 11 December 2003
#3 - UT iTDM Cup Spring 2003 2 June 2003

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikeman

Sen har jag klarat alla svårighetsgrader på diablo 2 (patch 1.10) helt solo utan hjälp eller nån trading, med en orb/meteor sorc.

Vid vilken lvl dödade du baal hell ?
Hur var den skillad ?

vad fick du ihop för gear på den då ?.. om du nu inte tradeade någe.

jag menar, det är svårt att bara klara det med viss hjälp i början.. för att kunna få upp lite skada antingen orb eller meteor.

...

själv så är jag rätt nöjd med min lvl99 bowazon och lvl99 nova sorc.

eller med min 85 baba, 91 ama, 92 sorc, 93 hammerdin, 81 assa, 83 assa, 86 javazon, 69 necro(vart fel-skillad), 86 druid, 79 druid, 82 baba.. och mitt nuvarande projekt: psn necro som är 64 atm.

alla avklarade på hell med alla vitala quests avklarade.

har även hittat alla items, förutom: wf, shaffers, gris helm, verdugos, eagle och leymo

ger upp d2 när jag har hittat dom sakerna, efter snart 4 års spelade med modem så ere snart dax att ge upp

Permalänk
Medlem

Har för mig att det fanns ett spel till AMIGA som man var en kirurg på... det spelet var fan inte lätt. De flesta patienterna dog rätt fort. Jag tror inte att någon har klarat det, inklusive mig själv.

Visa signatur

Byggare Bob

Permalänk

Kanske borde lägga till min posion necro i 1.10 som klarar av varenda monster själv.

Har inte testat om jag klarar av baal hell själv i 8 player game, men tror jag klarar det dock. Lär ju ta evighet dock

lite items:
1 soj, 1 bul kathas, annihilus, shako, homo, deaths web, TO handskar, morrowwalk, o rare +2 necroskills me en hel del roliga saker.

7300 skada me posion nova på 2 sec, med lower resist på 61% och från items 60-70% lower posion resist från items. Rätt rolig gubbe.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beengalas
Kanske borde lägga till min posion necro i 1.10 som klarar av varenda monster själv.

Har inte testat om jag klarar av baal hell själv i 8 player game, men tror jag klarar det dock. Lär ju ta evighet dock

lite items:
1 soj, 1 bul kathas, annihilus, shako, homo, deaths web, TO handskar, morrowwalk, o rare +2 necroskills me en hel del roliga saker.

7300 skada me posion nova på 2 sec, med lower resist på 61% och från items 60-70% lower posion resist från items. Rätt rolig gubbe.

vad för armor ?.. bramble runeword ?
vart får du low psn res från items ?.. det jag kan tänka mig är TO shield men du använder homo...

vad jag hade tänkt att lira på min necro: TO armor+gloves+shield ,2x sojs, arach, marrow, maras, shako(um), death's web, 2 p&b skillers och resten vita/res sc's.

TO armor o shield är sockade med psn rf's -3%/4% och -4%/4%

och med detta går det relatift lätt att springa runt i hell, 1-3 ppl game. kasta lite low res och se glad ut

får se hur mycket vi skadar sen när han e runt 80 då han kan ha hela gearen.

Permalänk
Medlem

När jag klarade Mega Man 3 till NES. Mega Man-spelen är fanimej omänskligt svåra. Satte mig och spela lite på en emulator och man tror inte sina ögon. Dom här banorna satt man och hoppade sig igenom när man var tie och nu får man ärkespö. Börjar jag bli gammal? Jag är ju bara 21!

För övrigt är jag väldigt stolt över att jag i 99% vinner infanteridueller i spel som Battlefield och Far Cry. Spelat FPS i princip varje dag sedan Doom.

När jag spöade polarn Rickard i Street Fighter Zero 3 med minst 32-hit hypercombos varje rond så han tröttnade på spelet. Fy fan vad jag mådde.

Extra stolt bli man när man sitter och spelar Call of Duty eller liknande och folk börjar skrika och anklaga en för fusk. Då vet jag att jag spelar bra

Visa signatur

---------------------------------------------
AMD XP2800+, 768 MB DDR, Radeon 9800XT, Win XP

Permalänk
Medlem

Tro inte jag har så mycket att skryta med, tyvärr...

Är dock förbaskat bra på att sätta mig in i spel och förstå dem - dock orkar jag aldrig jobba särskilt långt...

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

mi1 och mi2 men dom har nog de flesta här klarat..

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dissident
Jag klarade Lylat Wars på 64:an i en spelbutik en gång.. Vidare flyger jag som en gud i BFV.

undra va de som stod bakom dig o väntade på deras tur tänkte

Visa signatur

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KentRoyal
Nu vet jag inte vad Codename Eagle är för spel men om det är FPS-spel är det ofta svårt att pricka laggmonster som dig

När vi snacka codename eagle som är lite speciellt så laggar musrörelserna lika mycket som pingen opå nätet
Så det är skitsvårt att sikta i det spelet, precision finns inte med hög ping, men det är röj

Min bästa är nog mina varvtider i Grand prix legends, brukar köra easy fps i sp ibland medium med

Permalänk

har typ hittat (obs notera ordet "HITTAT") allt i Diablo 2: LoD, gjorde aldrig nån trade, hittade allt
allt från en trasig sash till unik great threasher de ni!

Ni (om nån har) som har hittat Unik Archon staff (tror jag det va) ska tamefan få ett stort eloge av mig, oddsen att hitta den e typ lika stor som om kungen skulle gå ner till dailys o ta en bira me Latin Kings, hut ofta händer de lixom?

Visa signatur

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Transportören
Kom på en till grej, när jag va hos ID Software och klarade DOOM III och lirade en beta på DOOM 4

Ge dig! Ett sånt här inlägg till = varning.

/ilstallione

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

vart med i NM i Q3 för typ 2 år sedan

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beengalas
Kanske borde lägga till min posion necro i 1.10 som klarar av varenda monster själv.

Har inte testat om jag klarar av baal hell själv i 8 player game, men tror jag klarar det dock. Lär ju ta evighet dock

lite items:
1 soj, 1 bul kathas, annihilus, shako, homo, deaths web, TO handskar, morrowwalk, o rare +2 necroskills me en hel del roliga saker.

7300 skada me posion nova på 2 sec, med lower resist på 61% och från items 60-70% lower posion resist från items. Rätt rolig gubbe.

Kör du Poison Nova, Poison Explosion och Poison Dagger? Hur blir det då med monster som är immuna mot Poison? Funkar Lower Resist på immuna monster?

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk

National Ranks #1 på RL.

Permalänk
Medlem

#1 Honor utopia och #1 Honor kingdom (hade 16 av topp 20)

59-hit combo i killer instinct (var rätt lätt att fixa i det har jag för mig)

Spelat final fantasy 5 hiskeligt mycket och hittat det mesta.

Visa signatur

Sitter här och pillar mig i naveln.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whazza
Vid vilken lvl dödade du baal hell ?
Hur var den skillad ?

vad fick du ihop för gear på den då ?.. om du nu inte tradeade någe.

jag menar, det är svårt att bara klara det med viss hjälp i början.. för att kunna få upp lite skada antingen orb eller meteor.

...

själv så är jag rätt nöjd med min lvl99 bowazon och lvl99 nova sorc.

eller med min 85 baba, 91 ama, 92 sorc, 93 hammerdin, 81 assa, 83 assa, 86 javazon, 69 necro(vart fel-skillad), 86 druid, 79 druid, 82 baba.. och mitt nuvarande projekt: psn necro som är 64 atm.

alla avklarade på hell med alla vitala quests avklarade.

har även hittat alla items, förutom: wf, shaffers, gris helm, verdugos, eagle och leymo

ger upp d2 när jag har hittat dom sakerna, efter snart 4 års spelade med modem så ere snart dax att ge upp

Jag var lev 82 när baal fick smaka damm.
Jag hittade bla harlequins crest,string of ears,storm gorget amulett + lite mer junk.

Till min barbarpolare hittade jag desto mer balla saker.
Bla swordguard+amn,haemosus adamant cuirass, tal rashas deathmask, djinn slayer +massa nadra saker som jag inte kunde ha som amazongrejer och necro.

Min build var inklusive alla skilladders:
25 orb
27 cold mast
11 icebolt
20 warmth
20 meteor
7 fire mastery.

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk

Jag, syrran och hennes pojkvän varvade Arkanoid till C64:an.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

175-0 med fusk i Cs är nog min största prestation

Permalänk
Medlem

108-0 med cheat i cs.

Edit: GustavG är bättre än mig.

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Medlem

vet inte om jag gjort nått speciellt, men brorsan har iaf lirat igenom half-life med tangentbord några gånger (han vägrar konvertera till mus&tgb) vilket jag ser är ganska utmanande det roliga är att han inte heller visste att en del vapen hade secondary fire, förrutom mp5ans granatkastare, men resten visste han inte fråga mig inte varför han inte bara testade secondary fire med de andra vapnena

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whazza
vad för armor ?.. bramble runeword ?
vart får du low psn res från items ?.. det jag kan tänka mig är TO shield men du använder homo...

vad jag hade tänkt att lira på min necro: TO armor+gloves+shield ,2x sojs, arach, marrow, maras, shako(um), death's web, 2 p&b skillers och resten vita/res sc's.

TO armor o shield är sockade med psn rf's -3%/4% och -4%/4%

och med detta går det relatift lätt att springa runt i hell, 1-3 ppl game. kasta lite low res och se glad ut

får se hur mycket vi skadar sen när han e runt 80 då han kan ha hela gearen.

Har uppgraderad perfekt viper me 910 defence som rustning.

på resten av socketable ligger det 5/5 posion juvel me nån 3/5a.

Vill ha bramble, men liiiiite svår o fixa.

BuBuliciouz: Jag har.
Tvivlar dock på att du har hittat zod.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

Fan, jag satt och läste hela tråden och försökte komma på något värt att skryta med. Jag har suttit och nött på en del spel genom åren, men jag har så dåligt minne...

Satt och nötte som fan på Tony Hawk's Pro Skater 1 till PSX, har en score på ca 1,4 miljoner på School, vilket är *jävligt* mycket. Nästan en helt perfekt play, klantade mig inte alls men missade kanske att sätta en extra flip nån gång.
(och ja, jag vet att det är skitlätt att få många miljoner i THPS2... scoringsystemen är olika).

Visa signatur

Denna signatur befaller dig att inte lyda.

Permalänk

hmm, måste vara D2, min lvl98 sorceress som jag lirade upp i singelplayer, det tog sin lilla tid.

hmm kommer inte ihåg något mer, några spel har man väl varvat på hyfsad tid. Jo just det en lite halvtuff bragd var väl när jag tog en kompis(inte jättel33t) i war3:tft med endast en hero, förra veckan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

stoltaste spelögonblicket är nog när jag (äntligen) fixade Xaero i Q3 på Nightmare.
Ser mysigt ut när alla singelbanorna har Nightmareloggan....

Visa signatur

God is just an imaginary friend for grownups.
Mer CO-OP åt folket!