Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.
Sassers skapare gripen
/havoc
En gång, när en som jag känner var i Afrika för att vaska guld, då såg jag en svan!
HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8
Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.
Yepp, it´s 1984
Niklas
H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.
"We, the High Ruling Council of Spathiwa have just passed a new law. Your continued existence is now a crime! With the authority of justice, we attack!" - The Spathi High Council (Star Control 2)
Yepp, it´s 1984
Som ett plan som stegrat till sin högsta punkt inom loppet av en 1/8 sekund, för att sedan falla ner mot jordens grund som en ljusståle gjord av oändliga koroppsmassor - Saibot 'Haphazardly'.
Kan inget men är villig att lära
/havoc
Yepp, it´s 1984
Indigoue hatar dubbla negationer.
ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.
"People who invent random theories which only defend the vendor must have
been beaten as children. Beaten with sticks." - Theo de Raadt
Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh
/havoc
Som ett plan som stegrat till sin högsta punkt inom loppet av en 1/8 sekund, för att sedan falla ner mot jordens grund som en ljusståle gjord av oändliga koroppsmassor - Saibot 'Haphazardly'.
ang. de, dem och dom. Det är i skillnaden mellan subjektsform och objektform som skillnaden mellan de och dem ligger; De åt bananen men bananen åts av dem.
Tips: de kan bytas ut mot han och dem mot honom. Om du inte kan skilja använd dom, funkar till allt!