Permalänk
Medlem

SOCKS Server

Är det någon som vet något gratis SOCKS server program för windows??
Spelar ingen roll om det är 4 eller 5.

Har en del socks trojaner jag kan avända, men jag vill ha någon form av log så jag ser vilka som har försökt connecta osv samt ett enkelt sätt att slå av och på.
Är för lat för att göra en egen.

Visa signatur

Tack vare oss så är din dator säker!

Permalänk
Medlem

finns ett lite äldre prog som heter socksCAP som gör att man kan "tvinga" ett program/spel att använda socks, men det är kanske inte det du är ute efter ???

[edit]Hittade[/edit]
Socks via HTTP v1.0.1

[edit2]hm SocksCAP fanns visst i lite nyare version http://www.socks.permeo.com/Download/SocksCapDownload/index.a...[/edit2]

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Det jag behöver är ett server program, inte en "klient"

Visa signatur

Tack vare oss så är din dator säker!

Permalänk
Medlem

Samma här, behöver en SERVER där man kan dra upp socks5server på olika portar och med user/pass.. har också flera olika trojaner (optixpro bland annat) som jag kan lägga in på en dator och dra upp socks5server, men vill precis som #0 kunna använda servern på ett mer kontrollerat sätt.

Permalänk
Medlem

M$ Proxy ?

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Hedersmedlem

Sätt upp en ssh-server och använd den inbyggda socks4-funktionaliteten. komprimerat+krypterat. Kanske inte det bästa vid högre hastigheter, men definitivt det säkraste.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem