Permalänk
Medlem

Xp Keyfinder

Vad är det för nåt? har sökt och sökt utan resultat...

Permalänk

Kollar vad du skrev in för key när du instalerade os:et

Permalänk
Medlem

Men vad jag fått höra så är det processorkrävande som fan..
Att kolla vad man har för cd-key kan väl inte vara krävande.

Permalänk

det finns ett program som försöker hitta cdkeys, sen kollar om dom funkar, det är rätt krävande, vad skall du med det till :D, skyll inte på att du vill testa nått annat än prime

Permalänk

Tricket är väl det att det bara sparas en hash av nycklen i registret...

Så för att få reda på vilken nyckel det var så måste man testa "alla" möjliga nycklar och se om de har samma hash...

Visa signatur

Allmänt virrig.

Permalänk

jag hitta 2 det tog 15 timmar med 2 stycken som sökte typ över 2000sökningar

Visa signatur

Intel Core Duo 2 E6850 3.0 - MSI 8800Ultra - 4x1GB Corsair Dominator XMS PC 8500 - Samsung 2x160GB - Tagan 520Watt - Samsung T220 - Antec Performance One P182A

Permalänk
Medlem

nej jag har redan ett licenserat OS. Ville bara se hur det funkade
Nån som kan langa url?

Permalänk

haha den där har jag hört förut =P

Visa signatur

2008-06-18 - dagen då jag tappade förtroendet för svensk politik

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minimaiser
haha den där har jag hört förut =P

När jag skriver att jag har ett licenserat OS så har jag det. För det andra är jag inte i behov av att diskutera det med dig. Har du ett svar så go on. Annars kan du gefan i att förpesta min tråd genom att gå offtopic.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av taufik
När jag skriver att jag har ett licenserat OS så har jag det. För det andra är jag inte i behov av att diskutera det med dig. Har du ett svar så go on. Annars kan du gefan i att förpesta min tråd genom att gå offtopic.

Ingen får hur som helst posta en länk till programmet om dom nu skulle veta det, då mer eller mindre ber man om en varning, eftersom det har med piratkopiering att göra.

Permalänk
Hedersmedlem

Nog med warez-tugget.

MS har något program för att kolla CD-Key. Sök på forumet, google eller deras sida så kanske du hittar något. Jag tror bestämt frågan har varit uppe förut.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasy
Nog med warez-tugget.

MS har något program för att kolla CD-Key. Sök på forumet, google eller deras sida så kanske du hittar något. Jag tror bestämt frågan har varit uppe förut.

Vet att jag tjatar men kan du ta bort min felaktiga anmärkning nu :)?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Citat:

nej jag har redan ett licenserat OS. Ville bara se hur det funkade
Nån som kan langa url?

Jag kan skicka det till dig om du vill. PM:a mig om du är intresserad.

Visa signatur

i7 920 @ 3.8Ghz | Gigabyte 4870x2 | Asus P6T Deluxe | Corsair 6GB DDR3 1333 Mhz | WD6401AALS 32MB 640GB | Noctua UH12P 1336| Coolermaster HAF932 | Benq FP241W 24"|

Permalänk

ville bara se hur de funka jaja *ok*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deathclaw
ville bara se hur de funka jaja *ok*

Men vadfan har du med saken att göra? Om jag ska cracka eller tanka warez eller vad fan jag ska göra. Sålänge jag skriver att jag inte har tänkt använda nycklarna så är det det som gäller.
Cd-Keys kan jag fanimej tanka på DC om jag så hade velat. men nu har jag ett helt fullt licenserat OS och jag är inte i behov av några nycklar.
Och jag ska inte behöva skriva en rapport för DIG där jag beskriver vad jag ska göra med programmet. Kan du hjälpa till så gör det. Om inte så är jag MYCKET tacksam om jag fick slippa dina inlägg i min tråd.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av graffe-mannen
Vet att jag tjatar men kan du ta bort min felaktiga anmärkning nu :)?

Det har redan diskuterats och nej - din anmärkning är inte felaktig och kommer således vara kvar. Det är dock inget som skall disktueras i tråden.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Det finns ett litet program som heter WindowsXP Product Key Viewer.exe

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Medlem

Kan nån moderator låsa tråden please ?

Permalänk
Medlem

humm...

XP Keyfinder är också ett program som är en lätt modd av ett Via2-crack, dvs. letar/försöker knäcka Viaccess 2...

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?

Permalänk
Medlem

"kan nån moderator låsa tråden please? det här blev för jobbigt och nu vill jag ha MIN tråd stängd".

gnällspik.

Angående licenserade os: vem fan bryr sig om någon kör piratat xp? Jag hade uppriktigt mått illa av att stödja microsoft.

Permalänk
Medlem

ja, vem bryr sej om vad för windows man har? bara de funkar så..de e väll varje individs enskilda sak?

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte att inläggen i den här tråden anspelar direkt till piratkopiering och om du nödvändigtvis vill ha din tråd låst så kan du väll själv radera den?

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Kan nån moderator låsa tråden please ?

Ok.

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |