Permalänk
Medlem

Demonic_Raven:
Köp iFP-780 eller 880 istället för den. en hundring mer så får du en spelare av högsta kvalitta

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

vad ska man ha för lurar då? gärna inte alltför dyra, såg nåt om mx500 men kanske såg fel...

Visa signatur

Jag kan data!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Smyger in en liten fråga här: Om man vill ha både inbyggd USB-kontakt och utbytbart batteri, finns det nån annan än JOS MP-300 att välja på då?

Creative Muvo? Klockren ju...TX-modellen är skitbra.

Visa signatur

MacL3ans ljudisolering: Spela in ljudet från ett tyst rum på en bandspelare. Stoppa spelaren i datorn och spela upp på högsta volym!

Permalänk
Medlem

Beställde en iAudio 4 (256mb) för 7 timmar sedan efter läst denna tråd. En radio är något jag jag vill ha. Snygg display och egna låtar i den är inte alls fel så jag hoppas jag kan lita på er nu

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Demonic_Raven
lånar tråden lite, skulle vilja ha tips om en BILLIG men BRA mp3 spelare, max 1500:- gärna med uppladdningsbara batterier...

Buhuuuhuu *snyft*, min älskade tråd buhuuhu *fräs*, men okej du är förlåten *snyft-snyft*.

EDIT: Du borde frågat först... *snyft*

Permalänk
Medlem

ifp-790 finns i lager nu

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf