ta bort användare msn messenger

Permalänk

ta bort användare msn messenger

hej jag undrar hur man tar bort användare från listan på messenger....jag vill inte att de ska synas att jag varit inne

Visa signatur

ge efter bara

Permalänk
Hedersmedlem

Du frågar om klienten ms messenger. Det är uppenbart fel forum.

Visa signatur

motor.holy.se - Projekt "Tüsk MiniJänk med Engelsk V8"
"Bingolotto, till och med Loket har trötnat" - Loesje
"Och jag som trodde att världens häftigaste moderator inte existerade!" - Robbster

Permalänk
Medlem

Du kan ju testa att högerklicka på dom...

Permalänk

n

Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreas_87_06
Du kan ju testa att högerklicka på dom...

det går inte och vad jag menar är att när du klickar upp loginrutan så finns där alla inloggningar som gjorts ..och det är det ja vill kunna ändra...jag använder messenger 6.2

Visa signatur

ge efter bara

Permalänk
Medlem

Du vill alltså att vissa på din lista inte ska se att du är online? Blockera dem.

Högerklick - Blockera.

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag fömodar att din andra tråd som du delvis raderat var ett misstag så jag låter denna vara öppen.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Antingen söker du eller så går du in på Använderkonton på kontrollpanelen och kollar runt lite.

Permalänk
Medlem

Kontrollpanelen -> användarkonton -> välj användare du vill hantera -> hantera mina nätverkslösenord -> ta bort den du inte vill ha kvar.

Permalänk
Hedersmedlem

Tror det var som HDS skriver plus något mer, så kolla i FAQ:n där finns det.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG