winamp spelar ba några sekunder

Permalänk

winamp spelar ba några sekunder

Skumma felat har uppstått..
Klev upp imorse, trött som fan, slänger igång burken och till min fasa upptäcker jag att winamp bara spelar de första 1-4 sekunderna. spelar ingen roll om de är webbradio eller mp3.
Ett annat skummt problem är att media player classic har brakat ihop samtidigt oxå, vägrar starta ens.
Vanliga windowsplayern funkar dock...

Nått tips?

Permalänk
Medlem

en fråga
är det en bärbar? isf, prova koppla in strömmen..

har varit med om det förut, det som tillslut hjälpte var att installera om hela datorn

Permalänk

*klia sig i huvudet*

Vilken version av WinAmp kör du? Har för mig att det finns något alternativ för att "provlyssna" på låtarna (bara spela de första sekunderna). Men det låter ju märkligt om samma sak händer med webradio. Stänger programmet ner, eller byter låt?

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /
found below / the creatures scream / stranglehold / a god machine

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cumpaq
en fråga
är det en bärbar? isf, prova koppla in strömmen..

har varit med om det förut, det som tillslut hjälpte var att installera om hela datorn

Naw, stationär.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Barnstormer
*klia sig i huvudet*

Vilken version av WinAmp kör du? Har för mig att det finns något alternativ för att "provlyssna" på låtarna (bara spela de första sekunderna). Men det låter ju märkligt om samma sak händer med webradio. Stänger programmet ner, eller byter låt?

De stänger inte ner utan slutar bara spela låten. Som när man klickar på stopp ungefär.
Jo, tycker åsså de verkar megaskummt.. mkt mystiskt att int mediaplater startar heller...

EDIT: Har löst problemet nu. Läste lite på ett annat forum och fick reda på att de finns malware som jävlas med winamp.
Jag körde ad-aware och det hittade det... tog bort de och nu funkar det perfa!