Permalänk
Medlem

Lian-li V-2000

Trött på *galleriet! Så jag länkar bilder hit i forumet.

Fronten

Tittut...

Inuti... (skall jobba mer på kablarna.)

*Trött på galleriet att folk röstar ner ett galleri pga avundsjuka!
Tycker SWECs folk skall snegla lite på Nordichardwares galleri där man måste kommentera och där ens röstning ses... i form av 10/10 eller 5/10...

Med SWECs folk menar jag dom som arbetar med sidan!

Visa signatur

A-bit IC7 Max-3 | Intel 3,2c | A-Data PC4000 4x265MB | ATi Radeon X800XT PE | WD Raptor 2x36 i raid0 | Audigy 2 Platinum ex | Waterchill | Lian-li V-2000

Permalänk
Medlem

Jävligt snyggt må jag säga!

Ska själv köpa Lian-li V-2000 snart..men först blir det till att spara!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Granli
Jävligt snyggt må jag säga!

Ska själv köpa Lian-li V-2000 snart..men först blir det till att spara!

Jappp spara och köp ett sånt här chassi. Jag är super nöjd. Men tänk på att du får köpa ett nätagg med långa kablar. Det gäller sATA kablarna oxå!

Visa signatur

A-bit IC7 Max-3 | Intel 3,2c | A-Data PC4000 4x265MB | ATi Radeon X800XT PE | WD Raptor 2x36 i raid0 | Audigy 2 Platinum ex | Waterchill | Lian-li V-2000

Permalänk
Medlem

FUCK den var het. =/ Nice jobb där..

Permalänk
Medlem

varför window? tycker alla folk verkar köpa lian li för "stilrenheten"

riktigt snyggt chassi iallafall

Permalänk
Medlem

Den va fin den.

tor inte många från swc forumet sitter och röstar i galleriet men jag kan ha fel.
Jag gör det ialf inte

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fidde_Aberg
varför window? tycker alla folk verkar köpa lian li för "stilrenheten"

riktigt snyggt chassi iallafall

Jag köpte mitt för att det är så lättarbetat. (Ett PC-60)

Jag minns med fasa vilka skräcklådor som mina gamla 386or kom i. Det gick inte att montera någonting utan att förlora minst två fingrar.

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /
found below / the creatures scream / stranglehold / a god machine

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Barnstormer
Jag köpte mitt för att det är så lättarbetat. (Ett PC-60)

Jag minns med fasa vilka skräcklådor som mina gamla 386or kom i. Det gick inte att montera någonting utan att förlora minst två fingrar.

Ha ha....:D

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Re: Lian-li V-2000

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyBeR-J

*Trött på galleriet att folk röstar ner ett galleri pga avundsjuka!

Som man känner sig själv känner man andra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyBeR-J

Tycker SWECs folk skall snegla lite på Nordichardwares galleri där man måste kommentera och där ens röstning ses... i form av 10/10 eller 5/10...

Varför det? Så du kan "hämnas" o va lika mogen du med?

Strunta i vad du får för poäng, lever du efter det så får du skaffa dig en ny hobby helt enkelt. Låt inte poängen dra ned dig till en lägre nivå.

Angående dina bilder så är jag ingen fan av dessa nya lådor, då de är allt för plottriga med en massa onödiga mellanväggar o skit. Men du har ju gjort ett snyggt jobb i lådan ändå.
6/10 av mig för jobbet, 1/10 för lådan.

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Lian-li V-2000

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laggeman
1. Som man känner sig själv känner man andra.

2. Varför det? Så du kan "hämnas" o va lika mogen du med?

3. Strunta i vad du får för poäng, lever du efter det så får du skaffa dig en ny hobby helt enkelt. Låt inte poängen dra ned dig till en lägre nivå.

4. Angående dina bilder så är jag ingen fan av dessa nya lådor, då de är allt för plottriga med en massa onödiga mellanväggar o skit. Men du har ju gjort ett snyggt jobb i lådan ändå.
6/10 av mig för jobbet, 1/10 för lådan.

1. Du är nog en av dom som är avundsjuk på att folk lägger ner tid och pengar på att få till ett snyggt chassi!

2. OMG!

3. När det är ett snyggt jobb så skall det berömas! Och då ges det höga poäng! Så nej jag ger inga snygga byggen dåliga P.

4. Sen det här med plottriga vad är plottrigt på V-2000 chassit? TT chassin kan jag hålla med om att det är för mycket lamper och rattar och displayer.

Mellanväggarna har en ruggigt bra funktion på värme avledning. slipper få värmen från hårdiskarna "in" till moderkortet, minne och grafikortet. Så åter igen väggarna i lådan är nog det bästa med V-2000 chassit! Samt som du ser var jag har placerat min radiator så har den en kylande funktion på hårdiskarna samt jag har placerat en 120mm fläkt i utrymet ovanför nätagget.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

fixade du till fönstret själv till chasit? någon som kan ge mig en länk som visar hur man gör? thx på förhand

ps. riktigt fint chassi 10 poäng fick du av mig iaf:) är riktigt avundsjuk:)

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | Nzxt kraken X42 | Gigabyte X570 Elite | Corsair LPX Vengeance 16GB 3200 | EVGA RTX 2080 XC Ultra | Win 10 Pro 64bit | Nzxt S340 elite | EVGA 850W G2 | Logitech G900 & PRO