När kommer EPOX 8KDA3J NFORCE3 S754: Rev3?

Permalänk

När kommer EPOX 8KDA3J NFORCE3 S754: Rev3?

någon som har nån koll på när den kommer till sverige..

det fanns en del strul me spänning på dom 2 föregående men dom har bytt hela strömförsörjning kretsen på rev3

Visa signatur

Epox-EP8K3A KT333||AMD Athlon XP 2400+ @ 2310||512DDR PC3500 OCZ Platinum ||Radeon 9700 Flashad Pro||
>>Mods And Stuff<< Min Sida, Uppföljning Utav Lotus Bygge!

Permalänk
Medlem

Re: När kommer EPOX 8KDA3J NFORCE3 S754: Rev3?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SoldierBoy
någon som har nån koll på när den kommer till sverige..

det fanns en del strul me spänning på dom 2 föregående men dom har bytt hela strömförsörjning kretsen på rev3

jag har ett rev 2 och ahr inga problem med volten alls, iofs ligger jag på 11x220mhz men ändå.. har ett sirtec 300w som jag kör det på och en 3200+ newcastle

Visa signatur

Sekvencia: "Va e papst? "
XFX 7900XTX

Permalänk
Avstängd

Hoppas att ägare av rev 1 respektive rev 2 får möjlighet att kostnadsfritt byta till den senaste. Ingen som har dött av lite stabilare spänningar

Visa signatur

Signatur raderad. Var vänlig läs §7 i våra regler

Permalänk
Medlem

Vill ju inte påstå att spänningen är instabil, men aningen hög. Ställer jag in 1,5 volt så får ja 1,65, ställer ja in 1,65 så får ja 1,84. Minnesvolten går inte att ändra på, den pendlar mellan 2,7-2,73.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arneball
Hoppas att ägare av rev 1 respektive rev 2 får möjlighet att kostnadsfritt byta till den senaste. Ingen som har dött av lite stabilare spänningar

Hur pass ofta händer det att man får den möjligheten?

Visa signatur

Sekvencia: "Va e papst? "
XFX 7900XTX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triple X
Vill ju inte påstå att spänningen är instabil, men aningen hög. Ställer jag in 1,5 volt så får ja 1,65, ställer ja in 1,65 så får ja 1,84. Minnesvolten går inte att ändra på, den pendlar mellan 2,7-2,73.

Har samma problem, vilken biosversion kör du ?

Visa signatur

Common sense isn't that common.