Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alucard_X
Half-Life 1: Source
Day of Defeat Source

får du inte om du köper att i affär

Ok vad är HL1 source jag har redan HL spelet som jag har köpt förlänge sen är det det som menas med HL1 Source.

Permalänk
Avstängd

HL1 source är HL1 med source motorn devillsäga samma grafik som HL2

Permalänk
Medlem

Aha ok det är inte så viktigt är bara ute för att spela HL2, CS:source. Ettan är väl samma sak som den gammla fast snyggare, det klarar jag mig utan.

Permalänk
Medlem

Jag köpte det via steam för jag ville spela cs:s en kväll och då var affärerna stängda. så då var det bara att dra fram kreditkortet. tycker inte att det spelar så stor roll egentligen.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Om man köper HL2 i en affär kan man omöjligt få HL Source utan att betala för HL2 igen. Det är mycket dåligt beteende av Steam, för vem vill betala för samma spel två gånger?

En annan nackdel med att köpa det i affären är att man måste ha DVD-skivan i för att spela det. Suck!

Visa signatur

Mvh, Marcus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swey
Om man köper HL2 i en affär kan man omöjligt få HL Source utan att betala för HL2 igen. Det är mycket dåligt beteende av Steam, för vem vill betala för samma spel två gånger?

En annan nackdel med att köpa det i affären är att man måste ha DVD-skivan i för att spela det. Suck!

håller med

sitter och hoppas iaf på att dom inom kort ska släppa dod:s enskilt i butiken eller på steam när det är färdigt

Visa signatur

breathe, smile and be happy