Permalänk
Medlem

shg grafik drivare

jag fick min bärbara idag men jag får inte riktig igång spelen med fin kvalla. Jag använde drivarna jag fick med, men dom verkar kassa. Testade spela "The Chronicles of Riddik" och jag får konstiga färgglada pixlar o skit på väggarna. vart kan jag få tag på bra drivare? eller vad kan det vara för fel?

köpte 1.6an nr 550372

Visa signatur

jaaa du!!

Permalänk
Medlem

leveranstid?

Visa signatur

MacBook 2.0 C2D, Samsung 226bw and I love it.

Permalänk
Medlem

Re: shg grafik drivare

Citat:

Ursprungligen inskrivet av shaggbom
jag fick min bärbara idag men jag får inte riktig igång spelen med fin kvalla. Jag använde drivarna jag fick med, men dom verkar kassa. Testade spela "The Chronicles of Riddik" och jag får konstiga färgglada pixlar o skit på väggarna. vart kan jag få tag på bra drivare? eller vad kan det vara för fel?

köpte 1.6an nr 550372

Ladda hem drivuriter från http://www.omegadrivers.net/. Fungerar kanon för mig och jag får inga konstiga buggar.

Visa signatur

"'We're pro-life.' Eww, you look it! You look like you're filled with life."
UNIX man pages online, GNU/Linux-schemaprogram för LiU

Permalänk
Medlem

är det inte bara att använda sig av ATi's drivisar.. för det är väl ATi kort som sitter i dem..??

Visa signatur

d3d3LmRpY29ycC5zZQ==

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av .di
är det inte bara att använda sig av ATi's drivisar.. för det är väl ATi kort som sitter i dem..??

ATi's funka ej... dom sa att man skulle a orginal typ

Visa signatur

jaaa du!!

Permalänk
Medlem

varför skulle det inte fungera med atis egna drivisar.. det är väl deras kort som sitter i.. eller fungar inte de graffekort till bärbara som stationära.. jag har HIS men kör med ATi's egna..

Visa signatur

d3d3LmRpY29ycC5zZQ==

Permalänk
Medlem

ska testa att installera nått spel på min sen när jag kommer hem från jobbet, fick me min igår är stört nöjd me den.

Gelan: dom skickade den i måndags och jag kunde hämta ut den igår på posten kl 12:21

Permalänk
Medlem

Kör Omegas, dessutom snabbare än ATIs egna.

Visa signatur

9950X | X670E | 64GB/6000MHz | RTX4080 | 990Pro | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Medlem

kör me omegas, testade lite hl2 och cs s precis. flöt på najs me 1280x800

Permalänk
Medlem

Hur är ljudnivån på shg's bärbara?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Så det funkar att använda Omega även i laptops? Jag hade fått för mig att man bara kunde använda de drivrutiner som tillverkaren tillhandahåller på deras hemsida (där finns ju för chipset, nätverk och allt annat). Schysst!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikce
Hur är ljudnivån på shg's bärbara?

ljudnivå vad är dett?

den är jävligt tyst, när man spelar så går en fläkt igång som gör lite ljud av sig, men de e fan inte högt.
Polaren va här igår me sen dell laptop, hans överröstade min totalt.

edit:
enda jag har problem me det är att få igång wlan, försökte igår när han va här me sin Dlink wlan router. Han hittade ett wlan men inte jag, har senaste drivisarna från Intel. Kan vara så att dlink och intel inte gillar varandra, vem vet. Nån som ahr fått igång de får gärna skriva hur ni gjorde, för jag hittar inget nätt när jag söker wlan.

Är ett sånthär kort som sitter i http://support.intel.com/support/wireless/wlan/pro2200bg/