Fick igång nya burken igår, och installerade HL2 det första jag gjorde i princip.
Grafikdetaljerna osv är ju imponerande, men det flyter inte alls bra i deathmatch. Testade dra ner på upplösning, detaljer osv men det flöt inte bättre för det. Det känns riktigt hackigt. Har Gecubes senaste drivrutiner, men det kanske finns andra som kan påverka resultatet till det bättre?
Tankar hem 3dmark just nu för att se vad jag får för resultat där också.
Jag rekommenderar att du skall köra med dom senaste Catalyst 4.12. Tänk på att avinstallera dom gamla drivrutinerna först. Kolla även så att du har moderkorts chipset installerat och Direct x.
Ursprungligen inskrivet av Krasharen Jag rekommenderar att du skall köra med dom senaste Catalyst 4.12. Tänk på att avinstallera dom gamla drivrutinerna först.
Ok!
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Krasharen Kolla även så att du har moderkorts chipset installerat och Direct x.
Direct X9 är installerat. Men det där med moderkorts chipset? Körde en skiva med drivrutiner som följde med moderkortet. Kan man kolla det på nåt sätt att man gjort det rätt?