pcaction.se - orderbekräftelse

Permalänk
Medlem

pcaction.se - orderbekräftelse

Nu vid juletiden så såg jag ju att pcaction hade gratis frakt, då dom också hade bra priser så var man ju tvungen att beställa lite för julepengarna man fick. Jag beställde lite saker på julaftons kvällen, jag har fortfarande inte fått någon orderbekräftelse, jag har däremot fått en beställningsspecifikation som det står att dom har tagit emot min beställning samt vart den ska skickas, vad jag har beställt oså står det såhär:

När din beställning har verifierats av vårt ordersystem kommer vi att
skicka en orderbekräftelse till dig via e-post.

Om du har några frågor kan du skicka e-post till info@pcaction.se.

Om det är någon av ovanstående uppgifter som inte stämmer så hör av dig

till oss.

Vi reserverar oss för slutförsäljning samt eventuella försenade leveranser
från våra leverantörer.

Tack för att du handlar på PCaction.

När har den verifierats då? Jag ju väntat i 5 dagar nu. Någon som inte heller fått någon orderbekräftelse?

Jag har också märkt att deras server har strulat lite, när man valt betalsätt och fraktsätt så står det "unable to activate payment" har det hänt er också?

/Henke

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Medlem

Jag beställde i söndags och fick orderbekräftelsen i måndags eftermiddag.
Några minuter senare kom ett mail att de packar.

Du kan väl alltid skicka ett mail och fråga efter ordern.

Permalänk
Medlem

Har dom fraktfritt hela December månad?

Visa signatur

Cheiftec Fulltower - AMD XP2400+ @ 2500+ (13x166) - Abit-AN7 - Sapphire Radeon 9800pro 128MB - 2st 256 PC2700 Twinmoz & Kingston - 3DMARK 03 :: 5682 poäng!

Permalänk

Jag fick inget kolli nr utan det trillade bara ner en avi i min brevlåda...:( Fick vänta en dag extra p.g.a det.....:(

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Jag skickade iväg ett mail tidigare idag, inte fått något svar. Får ta och kolla imorrn.

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk

jo jag beställde ett par hörlurar därifrån o lite små grejs för 3dagar sen har fortf inte heller fått någon orderbekräftelse =(

Permalänk

Sist jag beställde därifrån fick jag aldrig någon orderbekräftelse.. Gången efter fick jag inte ens det jag beställt...

Permalänk
Medlem

Då fick jag prylarna idag efter 4 dagar.
Eftersom de var i särklass billigast och dessutom fraktfritt,
samt godkänd leveranstid med tanke på jultider kan det nog
bli fler affärer med dem.

Permalänk

fick ingen orderbekräftelse men jag fick mitt paket idag =S

Permalänk
Medlem

Har exakt samma problem

men paketet borde komma ändå tror jag, kanske blivit nåt strul med verifieringssystemet

Visa signatur

Leff

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått något svar på mitt mail. Ni säger att ni fick era paket men ingen orderbekräftelse. Då kom det en Avi ock då hämtade ni ut det? Vi får se hur det går.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag beställde klockan ~04.00 inatt och jag fick orderbekräftelsen på förmiddagen idag.

Någon som vet om man kan se orderstatus?

Permalänk
Medlem

Har också beställt, har inte fått nån orderbekräftelse, även skickat två mail som är obesvarade.
Hoppas jag inte behöver betala frakt för grejerna kommer troligtvis i januari månad.

Visa signatur
Permalänk

Jag gjorde min beställning den 23:e och har hitills inte fått någon orderbekräftelse. Mailade dock ett par förfrågningar och funderingar och fick ett tjosan snabbt svar tillbaka där det hette att dem inte hade leveransdatum för produkterna från sin leverantör än.

//FotoBullen

Visa signatur

"My girlfriend always laughs during sex - no matter what she's reading." - Steve Jobs

Permalänk

Väntar på min VIEWSONIC VX912, 19" TFT där.
Står bara att den ej är i lager och något mer vet jag inte.
De jäklarna höjde även priset på en DVI-kabel från Beställningsspecifikationen till orderbekräftelsen. De har de inte heller svarat på varför det blev så.

Visa signatur

"Men bomfullisjutton knallfullirutton skuttom duttom oj fullisjutton!
Ja bomfullikatten ingen får fatt den,skutt den skratten hopp i rabbaten." -Refrägen till Alfons-Visan

Permalänk
Medlem

skickat ännu ett melj som förhopningsvis de kommer svara på!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har beställt lite saker från pcaction jag med. Nu är det så att den ena skulle betalas med postförskott dock så har jag inte hittat någon info om vart den ska betalas in osv.... Kan någon skicka en länk till deras sida där den informationen står?

Permalänk
Medlem

Unaimed, postförskott då skickar dom varan och då kommer den till tex din ICA affär, eller liknande. Du får en AVI på posten ( du kan givetvis hämta ut den med kollinummret.) Du betalar när du får varan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jaha, Tack hubert, va dum jag är

Permalänk
Medlem

pc action funkar toppen. fraktfritt e skit bra.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_
pc action funkar toppen. fraktfritt e skit bra.

fraktfritt e skit slut.

Permalänk
Medlem

Istället för att göra en ny tråd skriver jag en liten fråga här:
Beställde lite prylar från Pcaction på Onsdagen, fick orderbekräftelse på Torsdagen... I den stod det att vissa varor inte var inne, men det stod dock "Vi skickar din leverans så fort alla dessa artiklar finns i lager. Om du önskar omgående leverans av de artiklar vi har i lager ber vi dig kontakta vår kundtjänst, kundtjanst@pcaction.se". Jag drog ett mail till kundtjänsten på Torsdagen... Men jag har fortfarande inte fått svar.
Har dom inte öppet på helgen eller?

Tog det lång tid för någon av er som har kontaktat deras kundtjänst tidigare?

Visa signatur

_:_

Permalänk
Medlem

Senaste mailet jag skicka till dem var i fredags men har även skickat fler mail innan som inte har blivit besvarade, och jag har inte fått nån orderbekräftelse ännu. Beställde grejerna i Torsdag ca: kl2

Visa signatur
Permalänk
Medlem

det är inte så att du råkar ha någon gratismail, typ hotmail?

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bani
Istället för att göra en ny tråd skriver jag en liten fråga här:
Beställde lite prylar från Pcaction på Onsdagen, fick orderbekräftelse på Torsdagen... I den stod det att vissa varor inte var inne, men det stod dock "Vi skickar din leverans så fort alla dessa artiklar finns i lager. Om du önskar omgående leverans av de artiklar vi har i lager ber vi dig kontakta vår kundtjänst, kundtjanst@pcaction.se". Jag drog ett mail till kundtjänsten på Torsdagen... Men jag har fortfarande inte fått svar.
Har dom inte öppet på helgen eller?

Tog det lång tid för någon av er som har kontaktat deras kundtjänst tidigare?

Snälla har du bytt ut hjärnan mot kutterspån eller?Du vet i fredags var det nyårsafton? Då hade dom säkert som de flesta andra stängt.Detsamma gäller under helgen också,eftersom det var röd dag igår och inte direkt många företag som har öppet på en söndag.Så din order kommer nog skickas imorgon och du kommer eventuellt nog få betala frakt.

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

DjRaven: Vårda språket

Visa signatur

_:_

Permalänk
Medlem

Sphr: jo det har jag, spelar det någon roll eller?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bani
DjRaven: Vårda språket

?? Har inte använt dåligt språk men man kan ju fundera på om du har något där hjärnan ska sitta.

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjRaven

Snälla har du bytt ut hjärnan mot kutterspån eller?Du vet i fredags var det nyårsafton? Då hade dom säkert som de flesta andra stängt.Detsamma gäller under helgen också,eftersom det var röd dag igår och inte direkt många företag som har öppet på en söndag.Så din order kommer nog skickas imorgon och du kommer eventuellt nog få betala frakt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjRaven

?? Har inte använt dåligt språk men man kan ju fundera på om du har något där hjärnan ska sitta.

Vill du vara kvar här, så får du vårda ditt språk. Varning på dig.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizard3
Sphr: jo det har jag, spelar det någon roll eller?

hotmail är känt för att lägga så gott som allt i junk-lådan. Kanske har dina mail hamnat där, eller inte ens släppts in?

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")