Permalänk
Medlem

Telia 24/1

Jag har Telia 500 nu.
Vikka avgifter kommer till om ja ska byta till Telia 24 mbit?

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900

Permalänk
Korsordsguru
Citat:

Surfa snabbare och ring billigare
Beställ bredband nu så bjuder vi både på engångsavgift och modem. Du får dessutom ringa för 0 kr per minut från din hemtelefon till andra hemtelefoner kvällar och helger (värde 1930 kr). Har du redan bredband och vill ringa billigare förlänger du ditt avtal.

Erbjudandet gäller t o m 2005-02-15 eller så långt lagret räcker. Bindningstid för bredbandsabonnemanget 18 månader.

Sedan kostar det ju 110 spänn mer i månaden. Taget från www.telia.se under 24-Mbits-infon

Visa signatur
Permalänk
Medlem

inte för att gnälla på squasho men man ser såna här liknande trådar hela tiden och jag undrar varför man ens startar en tråd som detta när man kan antingen kolla telias hemsida eller ringa in och få exakt svar på vilka avgifter som kommer till för detta gäller ju telia så varför inte ringa telia först av allt och fråga?

logga in på sweclockers och starta en tråd och sen vänta på att nån ska svara när du själv kan ringa 90 200 och vänta i kö i nån/några minut(er) och sen få svar på din fråga.

själv föredrar jag att hitta svar på frågor på egenhand innan jag ber om hjälp men det kanske bara är jag

Permalänk
Medlem

Bindningstid för bredbandsabonnemanget 18 månader, tycker det e ett klipp...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tnakka
EDIT: läste fel, glöm det!

EDIT: Inlägg redigerat på Tnakkas vilja

Permalänk
Avstängd

Det är dåligt att 8mbit kostar lika mycket som 24 mbit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TYP_ENE!
Det är dåligt att 8mbit kostar lika mycket som 24 mbit

Av logiska skäl så kommer ju det ändra sig snart...

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 9950x3d, Radeon RX 7900 XTX, 64GB RAM, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller