Bara 15k för en centrino2,x600,1024mb,80gb?? låter konstigt

Permalänk
Avstängd

Bara 15k för en centrino2,x600,1024mb,80gb?? låter konstigt

Såg på JME internetbutiken en bärbar:

Acer Travelmate 4602WLMi SW Cen-1.7 15.4" 1024 80GB DVDRW X600-64 WLANg XPPro

14 995:-

22407

Står tillf.slut
Men det verkar väldigt billigt för en centrino (antar att det är tvåan pga x600 64mb) Med 1024mb ram,80gb och då pci-express osv, samt win XP pro i priset.

Är verkligen inte dom nya centrino2 med dessa configarna dyrare än 15k? för då känns det inte så jättelönt att köpa en bärbar nu om dom ligger på samma pris som dom som finns nu.

Permalänk
Medlem

Jag hittar inte den där modellen på Acer's hemsida, har väl inte släppts än kanske?
Ser ut va rätt prisvärt japp

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MacBook 2.0 C2D, Samsung 226bw and I love it.

Permalänk
Avstängd

Ringde JME.
Han sa att det inte var centrino2. Lr iaf han trodde inte det..
Han visste inte mer än jag för han visste bara det som stod i texten.

Låter dock konstigt att acer gör en modell med gammla cpun med nya grafikkortet.
Aja, dumpar nog den iaf. Han kunde beställa hem och sa att det kanske tar 1 vecka om typ acer har den i lager vilket jag tvivlar på för har inte sett modellen någonstans på typ acer,sökt på google osv.

Permalänk
Medlem

Det ska väll vara standard med blåtand oxå för att det ska räknas som en Centrino 2 lr?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hashi
Det ska väll vara standard med blåtand oxå för att det ska räknas som en Centrino 2 lr?

Vad jag läst iaf så ja

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hashi

Ja.

Visa signatur

Allt jag skriver härinne är mina personliga tankar, och inte vad PC-Direct officiellt menar.

Permalänk
Medlem

Centrino Sonoma 1,73GHz skall det vara, i det här fallet är den nog den gamla Centrinon.