Guild Wars februari beta försenat

Permalänk

När kommer det färdiga spelet att släppas i Sverige och hur får man tag på betan? Måste man köpa US versionen?

Om svaret finns i tråden redan ber jag om ursäkt men jag missade det när jag skummade igenom tråden.

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk

Tror men vet inte att du får tillgång till betan om du förhandsbokar spelet som ska komma i slutet av nästa månad. Jag tror också att det bara är en beta event kvar innan spelet släpps.

Kolla på webbhallen så står det nog mer där.

Permalänk

Några framsteg på svenska sidan?

Permalänk
Medlem

Jodå det görs framsteg. Skulle dock behöva två personer att hjälpa mig med att kolla en guide åt mig. En person som kan guild wars ganska bra, och en person som är helt ny. Skicka PM så kanske ni får en länk.

Behöver också era åsikter om hur mycket som ska översättas. Som det är nu kommer profession översättas med yrke men yrkena kallas fortfarande Warrior osv.. Tror det blir rörigt för de som inte kan engelska så bra om det är olika i guider och i spelet. Det kommer dock stå i warrior beskrivningen Warrior(Krigare) men endast en gång.
I början av guiden står det skills/spells(färdigheter/besvärjelser, jag kommer kalla dem för skills i fortsättningen) Samma sak här på forum kommer folk kalla det för skill inte färdigheter och då blir det rörigt om jag översätter det.

Jag har börjat skriva skill listor men de är inte klara på länge än.

Jag har översatt några på detta sätt

Lightning Strike
Ger 5..41 poäng i lightning skada.
Energy kostnad 5
Återuppladningstid 5 sec
Tid att utföra 1 sec
Att: Air Magic

Detta är bara vad jag gjort nu, så inget är bestämt än det är därför jag vill ha era åsikter.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem

Eftersom en del sidor börjat dela ut keys genom tävlingar m.m.
Så behöver jag hjälp med ett par frågor Har letat efter svar men inte hittat något än så ni får gärna hjälpa mig

#2 There is a captain that can teach you skills in Lion's Arch, what is his name? (Need it completely, put his rank in front of his name)
#3 When did Guild Wars Europe receive official status from ArenaNet?

Permalänk
Medlem

Tyvärr får jag inte hjälpa dig, jag är svensk översättare för GWE.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xhriz
Tyvärr får jag inte hjälpa dig, jag är svensk översättare för GWE.

Hehe... Okej. Hur många nycklar är det ni delar ut? Vilka mer sidor är det som delar ut? Bara sett GWE och FZ.

Permalänk
Medlem

Jag vet ärligt talat inte hur många nycklar som kommer att delas ut på GWE. Här är en lista från ArenaNet på de siter som de vet om delar ut nycklar.

http://www.guildwars.com/community/fansite-contests.html

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xhriz
Jodå det görs framsteg. Skulle dock behöva två personer att hjälpa mig med att kolla en guide åt mig. En person som kan guild wars ganska bra, och en person som är helt ny. Skicka PM så kanske ni får en länk.

Behöver också era åsikter om hur mycket som ska översättas. Som det är nu kommer profession översättas med yrke men yrkena kallas fortfarande Warrior osv.. Tror det blir rörigt för de som inte kan engelska så bra om det är olika i guider och i spelet. Det kommer dock stå i warrior beskrivningen Warrior(Krigare) men endast en gång.
I början av guiden står det skills/spells(färdigheter/besvärjelser, jag kommer kalla dem för skills i fortsättningen) Samma sak här på forum kommer folk kalla det för skill inte färdigheter och då blir det rörigt om jag översätter det.

Jag har börjat skriva skill listor men de är inte klara på länge än.

Jag har översatt några på detta sätt

Lightning Strike
Ger 5..41 poäng i lightning skada.
Energy kostnad 5
Återuppladningstid 5 sec
Tid att utföra 1 sec
Att: Air Magic

Detta är bara vad jag gjort nu, så inget är bestämt än det är därför jag vill ha era åsikter.

Jo jag e ju ganska ny till GW, men hjälper gärna dig. pma mig så får du min mail

Permalänk

Tänkte bara påpeka att jag har en guild wars key till förfogande då jag kommer vara i fjällen under beta helgen. Så om nån vill ha den e det bara att höra av er. Ursprugligen fick jag den av ThePostalDude2 så det är egentligen honom ni ska tacka

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

jag tar den gärna, pm

Permalänk
Medlem

ÅÅ. Nu är jag trött på att tävla om en key till GW. Finns det ingen sida där dom delar ut dom utan behöva göra något speciellt? tex som Filefront förra betan.