problem med sweclockers.com

Permalänk
Medlem

problem med sweclockers.com

Tjenare..
När jag försöker gå in på sweclockers.com så tar det jättle lång tid. När jag väl kommit in så ser man inga bilder, konstig text (typ annan stil) och det här felet händer bara med sweclockers.com. Det fungerar ganska snabbt när jag skriver forum.sweclockers.com men jag kommer inte in på gallerier....:(
jag har mozilla.

Permalänk
Medlem

samma här, har firefox!

Visa signatur

Philips 22" | Antec Threehundred / Antec TRIO 650W | Pioneer DVR-215DBK| Gigabyte GA-EP45-DS3R | Core 2 Duo E8400@3.6 | Kingston 6400 2x2G | Seagate Barracuda 320-400GB | POW 8800GTX |

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nåt skumt är det... Kör IE.

Visa signatur

Inga armar, ingen kaka!

Permalänk
Medlem

går det bättre med ie?

Permalänk
Medlem

Ser lika dant ut här med.. kör ie. vadfan har ni gjort?

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk

spelar nog ingen roll vilken webbläsare som man kör, det är något skumt på gång

Visa signatur

C2D E6400 @ 3.2GHz .:|:. ASUS P5B .:|:. Corsair Dominator 8500 4x1024MB .:|:. ATI x1650pro - R.I.P 2016
i5 6500 @ 3.2GHz .:|:. Asus Z170-A .:|:. Corsair Vengeance 3200MHz 2x8GB .:|:. Nvidia 1060 6GB

Övrigt: Synology DS413J, Nvidia Shield PRO, Raspberry PI, NES, SNES mini, N64, GC, Wii U, Switch

Permalänk
Medlem

fan också... det fungerade fint tills man läste denna tråden...

Visa signatur

CloNe Me

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Registrerad: 2004-06-16 (dvs. mindre värd än många här på forumet).
Apanson's forum is the shit!
Ladda ner Firefox |Min Audioscrobbler

Permalänk
Hedersmedlem

media-servern är trasig, och det kommer den förbli tills någon fixar den, oavsett hur många trådar som görs för att uppmuntra den.

tråd låst.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem