World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem

Funkar för mig med, har aldrig haft problem.

Iaf, varför skall de göra Zul'Farrak lättare i patchen????

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Funkar för mig med, har aldrig haft problem.

Iaf, varför skall de göra Zul'Farrak lättare i patchen????

nedu, tycker det är ganska lagom svårt där nu.. rolig instanc

Visa signatur

*-'

Permalänk

det enda dom ska fixa i zul'farrak är väl moben som är buggad?

förövrigt är det ganska komiskt att läsa inlägg för arbetslösa fjortisar som inte kan sitta och lira sitt spel hela dagarna för servern är nere.

Permalänk

Nån som vet var det finns gamecards i stockholmsregionen?

Permalänk
Medlem

Men ffs nu får dom ge sig. Fixa så att alla kan logga in blizz era puckon.

Permalänk
Medlem

Någon som har en bra build för en pve hunter?

Såg också en sida förut där man kunde se olika djurs skills man kunde få från dem, men hittar inte den sidan nu, någon som vet en sida där man kan se det? Skulle vilja lära min katt nya skills.

Permalänk
Medlem

jag kan fortfarande inte spela.! och nu börjar jag känna behovet.. men vad e problemet?

Visa signatur

"Hur vet man att en politiker ljuger?, dom rör på läpparna"

Permalänk
Medlem

Lite gammal bild men det var kul att raida Darkshire.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Lite gammal bild men det var kul att raida Darkshire.

http://hem.spray.se/cocker/hord.jpg

vilken server

Permalänk
Medlem

Fy fan med whining det är i denna tråden nu... Det funkar till 100% för mig o alla utom min bror så ingen fara

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk
Medlem

Fungerar inte för mig, inte gjort sedan igår vid 16-tiden. Börjar ju bli lite otålig nu.

Permalänk
Medlem

För Norbius och alla andra som klagar. Det finns en mycket enkel lösning: Sluta spela. Säg upp kontot och avinstallera spelet.

Om ni tycker att Blizzard suger och inte fattar att dom tar betalt per månad o.s.v. så är det ju bara sluta spela.
Hur enkelt som helst.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
För Norbius och alla andra som klagar. Det finns en mycket enkel lösning: Sluta spela. Säg upp kontot och avinstallera spelet.

Om ni tycker att Blizzard suger och inte fattar att dom tar betalt per månad o.s.v. så är det ju bara sluta spela.
Hur enkelt som helst.

Inte lönt att tjafsa med barnen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
vilken server

Bladefist.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

liten fråga, vilka tycker ni e dom svåraste att möta i strid av alliance ? när du spelar som horde. för min del, palladin,

Visa signatur

Burk 2: AMD 64 4600 x2+, Asus mobo, asus X1900xtx pro gamer, 2 gb kingston kvr400 minne, 2 st 200 gb WD diskar, 1 st 80 gb Wd som system, 20" Philips widescreen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av batho
liten fråga, vilka tycker ni e dom svåraste att möta i strid av alliance ? när du spelar som horde. för min del, palladin,

Gillar inte att möta magiker. De rootar (Frost Nova), kite:ar (Frost Bolt), nukar och om det börjar gå dåligt för dem så slänger de Sheep på en och flyr med Blink... väldigt enerverande om man är en warrior, som jag.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av batho
liten fråga, vilka tycker ni e dom svåraste att möta i strid av alliance ? när du spelar som horde. för min del, palladin,

nu när jag spelat ett tag så börjar jag lära mig spela mot alla klasser. för närvarande (59 shaman) så har jag inte problem med några klasser 1on1 med 100%health/mana.
Det som gör att jag dör är alltid något av följande:

-Rogues som attackerar när man har 1-2mobs på sig
-1-2 mobs som slår ihjäl en medans man chattar
- Sorath (jag dör inte, men den jäkeln vinner. han e shadowspeccad priest lvl 60, duel)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
För Norbius och alla andra som klagar. Det finns en mycket enkel lösning: Sluta spela. Säg upp kontot och avinstallera spelet.

Om ni tycker att Blizzard suger och inte fattar att dom tar betalt per månad o.s.v. så är det ju bara sluta spela.
Hur enkelt som helst.

Om man vill spela då?

Om ingen klagade skulle världen vara en otroligt mycket sämre plats. Att bara säga "Sluta klaga eller sluta spela" tycker jag är otroligt idiotiskt. Om man betalar för en sak ska den fungera. Personligen klagar jag inte ofta då jag tackar Blizzard för WoW, men när man spelat en instans i ett par timmar och sedan blir utkastad och instansservern går ner blir man lite småsur.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

Ni som gnäller på folk som känner abstinens och inte kan logga in på WoW kan knipa. Det är möjligt att de fungerar utmärkt för er, och då är det ju inga problem, eller hur? Men för andra som suttit och väntat sen klockan 16.00 igår, känns de lite olustigt. Jag vet att Blizzard gör sitt bästa för att få allt att funka, inge tvivel på de alls, men det kommer en gräns då det mer och mer börjar klia i fingrarna. Och tro mig, saken blir inte bättre av att ni gnäller på oss som gnäller.

Senare i spelet så kanske ditt guild ska på en raid, och du vill gärna merverka? Nämen oj, står det "disconnected from server" när du ska logga in? Kom inte och gnäll själv då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av batho
liten fråga, vilka tycker ni e dom svåraste att möta i strid av alliance ? när du spelar som horde. för min del, palladin,

Vad är du själv då? Det är ju helt olika beroende på vad man är för char själv.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
nu när jag spelat ett tag så börjar jag lära mig spela mot alla klasser. för närvarande (59 shaman) så har jag inte problem med några klasser 1on1 med 100%health/mana.
Det som gör att jag dör är alltid något av följande:

-Rogues som attackerar när man har 1-2mobs på sig
-1-2 mobs som slår ihjäl en medans man chattar
- Sorath (jag dör inte, men den jäkeln vinner. han e shadowspeccad priest lvl 60, duel)

Vi får ta lite fler dueller när båda är lvl 60, dock är jag inte lvl 60 än, blev disconnectad när jag var 10k xp från lvl 60 och har inte kommit in på 12 timmar nu, blir galen snart.

Vi är 3st i guildet som vart de högsta och den senaste veckan har vi jämfört xp, tipsat om grindställen osv, och nu när jag var påväg att vinna rätt klart (alla 3 på lvl 59 dock) så blir det såhär, känns så förbannat tråkigt att förlora på det viset även om det kanske är glömt om någon vecka...

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem

Jag spelar på SilverMoon och jag får aldrig problem.

Btw.. hur mycket drog dom ifrån er?.. Min summa blev 117.77kr Inte farligt om ni frågar mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
Om man vill spela då?

Om ingen klagade skulle världen vara en otroligt mycket sämre plats. Att bara säga "Sluta klaga eller sluta spela" tycker jag är otroligt idiotiskt. Om man betalar för en sak ska den fungera. Personligen klagar jag inte ofta då jag tackar Blizzard för WoW, men när man spelat en instans i ett par timmar och sedan blir utkastad och instansservern går ner blir man lite småsur.

Ok visst kan man tycka att det är dåligt att det inte fungerar. Men folk är ju inte direkt sakliga utan det är mer inlägg i stil med:

"OMG jävla skit allting suger fan nu funkar det inte jävla blizzard jag blir galen jag har inte kunnat spela på 1 timme fan va blizzzard suger jävla skit spel jag ska kräva pengarna tillbaka "

Nu menar jag inte att alla är så, men många. Och dom får gärna sluta spela för min del så slipper man kö in på servern.

Permalänk

Hur kan Devouring Plague vara balanserad?
Speciellt om någon speccar shadow.
Jag spelar även än Undead Priest. Men skulle vilja lira präst på alliance sidan men det finns inget alternativ. Dwarfs fear ward och desperate prayer är ju helt okej. Men är ju trots allt PvP-spelare och UD har ju då ändå WotF.

Apropå Zul' så är alla utom bossen nästan i början med alla sina basilisks balanserat tycker jag. Bly är svår men med tanke på rewarden så ser jag inge fel med det, eller svår kan jag inte säga då kommer flamet. Det krävs lite teamwork får att klara den.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Ok visst kan man tycka att det är dåligt att det inte fungerar. Men folk är ju inte direkt sakliga utan det är mer inlägg i stil med:

"OMG jävla skit allting suger fan nu funkar det inte jävla blizzard jag blir galen jag har inte kunnat spela på 1 timme fan va blizzzard suger jävla skit spel jag ska kräva pengarna tillbaka "

Nu menar jag inte att alla är så, men många. Och dom får gärna sluta spela för min del så slipper man kö in på servern.

Ditt inlägg var mer meningslöst.

Jag förstår dom, det gör inte du. så knip själv.

Permalänk
Medlem

Organisationen i Europa är betydligt sämre än i USA. Även om de hade stora problem där, så är handlingskraftigheten en helt annan. De går ut med klara direktiv och agerar snabbt.

Här i Europa så går det inte att köpa spelet, för de kan inte få upp fler servrar att supporta en ny release. Får känslan av att Blizzard Europa litegrann har samma symptom som EU med stor byråkrati pga så många olika viljor och att få något gjort tar väldigt lång tid.

Att få ett svar ingame från en GM samma dag som man spelar verkar helt hopplöst.

Permalänk
Medlem

Alldeles hopplöst. Frågade om assistans med Blueleaf Tubers i förrgår (samlade tillräckligt många tubers, går för att få belöning, plötsligt är 2 tubers väck ur stacken, loggen säger fortfarande att questen är complete, npc'n har fortfarande gult frågetecken över huvet).
Fick svar idag, vilket började med'
"Greetings David,

We are sorry to hear you are experiencing problems with your user interface"

Och detta är ej första gången en sådan här quest har buggat på exakt samma sätt. Dock alltid med 'samla-i-instans'quests. Hmm,, ska bli kul att se om ~8 Zealous Hearts plötsligt försvinner, när jag skaffat alla 20 och ska casha in.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Har inte fungerat för mig i två dagar nu, blir lite pissed off.

Permalänk
Medlem

Har inte fungerat för mig sedan samma tid igår.Förstår dig så väl Karim.

Permalänk
Medlem

De som tycker vi som klagar kan knipa igen har inte fattat ett dyft. Somsagt, det är skillnad på om det uppstår ett problem som varar i en timme eller så och sedan fixas, men nu har det tametusan varit nere i först 6 timmar igår, och nu är det uppe i 12h igen. Sammanlagt 18 timmar.
Det ska man inte behöva tolerera om man glatt varje månad ska hosta upp en månadsavgift för all den "duktiga" personalens "snabba" service.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |