Doom 3 Resurrection of Evil

Permalänk
Medlem

Doom 3 Resurrection of Evil

Doom 3 expansionen är nu nära!

Tror ni det blir ännu en leka med ficklampan 80% av hela spelets gång?

Hoppas verkligen inte på det för ja vill inte ens ta fram den fula ficklampan den skrämmer mig.

Diskutera nu !

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

en hel vecka kvar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
en hel vecka kvar

Mjooo =/ hoppas på att online gamingen blir rolig för det är juh en underbart skön känsla i spelet.

Visa signatur

Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Jag spelade det förut idag...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bitrax

VIP kund hos fedex

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
VIP kund hos fedex

Ohja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ohja

Now that one was dry!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Now that one was dry!

Jag har dock inte vågat spela det så mkt än.. Läskigt ju!

Permalänk
Medlem

heheh hur är det online då?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har inte möjlighet till att spela det online?

Permalänk
Medlem
Citat:

Har inte möjlighet till att spela det online?

LEEEEEEEECHER =D

Visa signatur

Permalänk
Medlem

*BORT* [vill ej riskera varning pga warez snack.]

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem
Citat:

LEEEEEEEECHER =D

Hehe... www.bojkott.com

Citat:

Ursprungligen inskrivet av FEvE
Har probbs med d3 nyckeln som ska anges i spelet. LOL, the cdkey is in use, kanske den redan blivit svartlistad? leeeeecher <--------

You got PM.

Permalänk
Citat:

OnT: Skall bli intressant att se hur dom vill visa upp sin fysikmotorn i expansionen. Eftersom dom har grabbern med nu så borde dom satsat lite på att fixa mer prylar som påverkas av fysikmotorn.

Permalänk
Medlem

Har helt missat detta.
Har ju inte ens klarat Doom3 fastän man förbokadde det och allt.
Får nog bli att jag väntar och ser recensioner innan jag köper det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormraider
http://karlstad.mine.nu/per/desktop/yarr.jpg

OnT: Skall bli intressant att se hur dom vill visa upp sin fysikmotorn i expansionen. Eftersom dom har grabbern med nu så borde dom satsat lite på att fixa mer prylar som påverkas av fysikmotorn.

Haha snyggaste piraten på länge!

Permalänk
Medlem

Vad kan man vänta sig för nyheter i expansionen?

På tal om att inte våga spela. En kompis till mig måste ha sin sambo i samma rum om han ska våga spela Doom3, starkt jobbat av en som är 30 år gamml

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

inga, samma skit som innan typ, med ficklampa, bered dig på d..

Visa signatur

where is the slyswat when you need one?

Permalänk
Medlem

Re: Doom 3 Resurrection of Evil

Citat:

Doom 3 expansionen är nu nära!

Tror ni det blir ännu en leka med ficklampan 80% av hela spelets gång?

Hoppas verkligen inte på det för ja vill inte ens ta fram den fula ficklampan den skrämmer mig.

Diskutera nu !

Jag har förbokat det och väntar med spänning. Jag och en polare köpte D3 direkt det kom ut och satte oss och nätte igenomdet i ett streck. Polarn har aldrig blivit densamma igen

Nej men seriöst ang ficklampan. Ok att det är mörkt osv. Det kan man överleva med, men att man inte kan använda båda händerna samtidigt är tragiskt. Jag har en pistol i ena handen, men jag kan inte hålla i ficklampan i den andra. =/ Det kan de iaf gärna fått fixat.

EDIT: JA D3 är bättre än HL2

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clawf|nger
Vad kan man vänta sig för nyheter i expansionen?

På tal om att inte våga spela. En kompis till mig måste ha sin sambo i samma rum om han ska våga spela Doom3, starkt jobbat av en som är 30 år gamml

Citat:

Valfri NFO site
Extends the terrifying Hell of DOOM 3
- Battle six new demons including the hunters
- Fight in all new 8-player capture the flag arenas
- Wield new weapons including the double barreled shotgun
- Possess demonic powers to use against the enemy
- Control time to defeat the enemy and evade deadly traps
- Harness the force of gravity to control your environment
- Battle through the ancient ruins and into the horrifying
depths of hell

Adds variety and depth to the DOOM 3 first-person action
experience
- Manipulate objects and use them as weapons or access
secret areas
- Slow down time in order to out-maneuver enemies
- 8-player multiplayer and jump pads deliver a more
dynamic multiplayer experience

Builds on the most advanced game engine ever created
- Resurrection of Evil has been in development by Nerve
Software for over a year
- Real-time dynamic shadows, bump-mapped surfaces and skeletal
animation system
- Real-time 5.1 sound, room acoustics accurately modeled

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Förbokat!

Och väntar ivrigt på att få börja lira lite skräckisspel igen:)

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!

Permalänk
Avstängd

Har man stearinljus i spelet denna gång?

just ja, några smartass såg till att tråden blir låst snart

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Avstängd

fattar inte hur de kan vara liksom läskigt? det är bara ett dataspel och de spawnas bara gubbar lite här o där osen tar man upp minigun lr plasma o slaktar dom bara =/

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk

Jag har inte spelat det på ett tag, det är läskigt

Visa signatur

R.I.P. Dimebag Darrell

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wreckage
fattar inte hur de kan vara liksom läskigt? det är bara ett dataspel och de spawnas bara gubbar lite här o där osen tar man upp minigun lr plasma o slaktar dom bara =/

Tyst!

*gömmer mig under täcket*

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Tyst!

*gömmer mig under täcket*

Tyst!

*installerar doom 3*

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wreckage

Tyst!

*installerar doom 3*

Morr!

*campar i ett hörn med pumphagel*

Har hört att i expansionen så är det action på direkten... stämmer detta? Kasst isf, man vill ju ha lite prologue :/ .

Permalänk
Medlem

Vad kan man förvänta sig på Expansionen då? Något nytt förutom semi-skräck?

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

En gravity gun som i HL2 typ.
Och ja man kastas ganska snabbt in i det hela efter introt är det full rulle.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

hmmf jag tycker vi ska skapa ett doom 3 EXP hamachi nätverk så kan "piraterna" och vara med och lira via LAN game

Visa signatur