Äntligen fann jag det! Men vad tycker ni?

Permalänk

Äntligen fann jag det! Men vad tycker ni?

Här är det chassit jag letat efter sen jag fick höra talas om Alienware. Men jag undrar bara om detta chassit är en billig lågkvalités produkt? Är det bara solitt skit rent ut sagt?

Ja just det, en länk så ni förstår vad jag snackar om

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=305158&cks=PRL

En fråga till, jag kan ingenting om vilka moderkort som är de bästa osv, men om ni har några rekommendationer så släng upp dem här! Om ni inte redan hajat det så ska jag alltså börja ett datorbygge.

Tack på förhand
/Wowbagged

Permalänk
Permalänk
Medlem
Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tycker det är fult, väldigt fult.
Stilrent någon?

Visa signatur

Driver Darsgärde Lantbruk

Permalänk
Medlem

Stilrent om man slår in den i en pappkartong

Tycker det är så grymt äckligt fult..

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

För 595:- lär det inte vara kvalitétschassi.

Permalänk
Medlem

för ett par år sedan kunde jag göra det mesta för att få tag på et sånt. hjorde det dock aldirg. tycker att det är fult, plastigt och överdrivet. Nu ska det vara rediga alu-chassin!

Simma Lungt / NineFour

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Chassit är helt enkelt för fult för en tråd.

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."