Få Polaren Att Fatta!

Permalänk
Medlem

Få Polaren Att Fatta!

Min sega polare vägrar förstå att han måste köpa ett eget spel efter att hans 10 dagars guestpass på World Of Warcraft har gått ut.

Denne tror att det räcker med att köpa gamecards.

Kan någon skriva en förklaring som jag kan visa honom för han vägrar tro det själv.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Re: Få Polaren Att Fatta!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Min sega polare vägrar förstå att han måste köpa ett eget spel efter att hans 10 dagars guestpass på World Of Warcraft har gått ut.

Denne tror att det räcker med att köpa gamecards.

Kan någon skriva en förklaring som jag kan visa honom för han vägrar tro det själv.

Men låt han köpa gamecards som han ändå inte har någon nytta av. Låt han! Sen när han gör det och märker att du hade rätt så kan du gotta dig i det några veckor.

Visa signatur

Sam: "Give me some intelligence."
Guard: "I don't have any intelligence."
Sam: "He, he, you just called yourself stupid."

Permalänk
Medlem

Re: Re: Få Polaren Att Fatta!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MemberX
Men låt han köpa gamecards som han ändå inte har någon nytta av. Låt han! Sen när han gör det och märker att du hade rätt så kan du gotta dig i det några veckor.

Jo det kom jag på själv

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Tycker jag är en bra idé, så kan du sedan säga "vad var det jag sa?"

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ultima
Tycker jag är en bra idé, så kan du sedan säga "vad var det jag sa?"

Word

Permalänk
Medlem

haha fan vad kul:D dra till med nått sånt där svidigt:P typ: "varför spelar du aldrig? är det kanske så att jag hade rätt och du hade fel?" fan så han kommer bli grinig ^^ haha please du måste skriva vad han hade för bortförklaring när han inser att det faktist var du som hade rätt!!:D:D:D

Permalänk
Medlem

Har ett par polare som gjorde exakt samma sak, ugghhhaa, varför fattar aldrig folk att dom ska läsa innan?

Permalänk
Medlem

sen kan du kanske köpa hans gamecard billigt

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk
Inaktiv

nu är ni omoraliska

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
nu är ni omoraliska

Praktiska heter det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Praktiska heter det

näe elaka

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
näe elaka

nej luriga

Permalänk
Medlem

Står på account management-sidan att man måste köpa en retail-kopia av WoW och slå in den koden, inte svårare än så.. Vissa har tydligen svårare än andra att förstå simpla instruktioner..

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
nej luriga

njä... gav upp helt enkelt... om han inte lyssnar på vad han säger så är det hans eget fel... sen att det är underbart roligt.... det är en annan sak

Permalänk
Medlem

han läre ju märke det snart iallfall

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Det står ju helt sjukt tydligt på guesst pass grejen hur det funkar, men visst, som alla säger här, låt han köpa lite gamecards och skratta gott sen

Visa signatur

För gammal för spel.......egentligen

Permalänk
Medlem

Han har ju iofs kortet till efter han fattat och köpt det, så han förlorar ju inget som någon skrev.

Klart du ska låta han köpa ett GC och sedan gotta dig lite

Permalänk
Medlem

har nog fått honom att sluta tro nu.

har jag tur går han "som inte tycker att det är nödvändigt att lägga pengar på ett spel men ändå köper hattjävlar för 500 kr" och köper ett iallafall.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

Den enes död den andres bröd. Men låt an lära sig av sina misstag...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Inaktiv

Måste man ha cred kort även till 10 dagars friends pass eller äre bara att tuta och köra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Måste man ha cred kort även till 10 dagars friends pass eller äre bara att tuta och köra?

näpp, du måste ha kreditkort för att spela

Visa signatur

60 Human Paladin. Skullcrusher
60 Troll Hunter, Ravencrest