Permalänk

Hej alla glada. Ett lite tips till er som sitter med en Netgear router WGR614. Stäng av Port Triggering. Hade problem med att skapa ett konto. Men efter svar från deras support har nu detta löst sig. Snabba svar, kanon....

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Medlem

Ni kanske har märkt att jag hoppat ut Guilden (Janun Hawkeye) Det var för att en polare i USA till mig hade startat en guild och ville ha medlemmar, så jag gick över dit istället. Eftersom jag har spelat massor med dom förrut kändes det skoj.
Ledsen att dra utan att säga något men det var ganska brottom just då eftersom han skulle vara borta några dagar och det är lite GvG emellan då och det behövdes hjälp.

Här kommer lite screens från idag iaf, Håller på att testa olika skill upplägg

Ha-ha-ho-hi: Jag det kan du, efter att du loggat in på ditt konto, gå till account options och där kan du ändra till US, man får byta fram och tillbaka max 5ggr.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ha-ha-ho-hi
Kan man byta till de amerikanska serverna utan att göra ny gubbe? Börjar bli trött på alla tyskar och amerikaner =/

Hahaha, lustigt skrivfel.
(tyskar och amerikaner)

EDIT: Tror du kan det btw.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trojan1313
Hahaha, lustigt skrivfel.
(tyskar och amerikaner)

EDIT: Tror du kan det btw.

haha fan va dumm jag är alla fransktalande menade jag ju

Alltså fransmän och tyskar skulle det stå:P

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ha-ha-ho-hi
haha fan va dumm jag är alla fransktalande menade jag ju

Alltså fransmän och tyskar skulle det stå:P

FÖrstod det. Jo, dom börjar bli lite irriterande faktiskt, men jag tror inte man träffar så många returning players på amerikanska servrar, eftersom att man (om jag inte fått tids-zonerna om bakfoten) spelar under amerikansk natt, och folk är inte uppe hela nätterna varje natt, inte ens i amerika.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Medlem

Plupp:
Din skill med ikonen med katten - fasen vilka ögen den har, lo-djuret från helvetes djupaste håla.

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
fick inte min runa som skulle ge 1 smiting prayers, fick 1 bolt of linen :mad:.

Det är inte 100% när du salvagear(konstig böjning. ) därför får man något simpelt istället.

Permalänk
Medlem

Det finns en changs att du inte får din runa/uppgradering, själv så får jag bara cirka 75% av alla runor.

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Om man identifierar först så får man alltid runan/upgraden unlockad, sen kan man ta fram sin expert salvage kit

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk

den va indentifierad, men jag är inte så sur över det längre eftersom jag fick min rune of minor axemastery och rune of minor beastmastery :D. och jag som använder yxor blev ju så klart extra glad :). har även hittat en unik klubba om någon är intresserad.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Bleached, inte alltid, det finns alltid en changs att du inte får.

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Medlem

ugh.. nu är man i öknen och ska försöka "ascenda" vad det nu betyder. Vet ju vad ordet betyder, men vetifanken vad det betyder i spelet. Iaf det är ju helt jävla skitsvårt när man ska ta sig till de där ställena som liger E, NE och S. Det kryllar ju av lvl 22 hydror :(, och inte hittar man någon som vill med dit heller, och omöjligt att springa igenom är det också :(.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
ugh.. nu är man i öknen och ska försöka "ascenda" vad det nu betyder. Vet ju vad ordet betyder, men vetifanken vad det betyder i spelet. Iaf det är ju helt jävla skitsvårt när man ska ta sig till de där ställena som liger E, NE och S. Det kryllar ju av lvl 22 hydror :(, och inte hittar man någon som vill med dit heller, och omöjligt att springa igenom är det också :(.

Åå det låter ju skoj. Blir sugen på att endast ta alla main missions bara för att komma ikapp er.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Åå det låter ju skoj. Blir sugen på att endast ta alla main missions bara för att komma ikapp er.

Då lär du inte ha en chans (inte ha så hög level). Jag är snart level 20 och finner det sjuhelsickes svårt.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Då lär du inte ha en chans (inte ha så hög level). Jag är snart level 20 och finner det sjuhelsickes svårt.

Ja men man levlar ju på vägen.

Permalänk
Medlem

sluta vad grymt det verkar
Nu får man lägga ut en 400kr på att köpa detta spelet också ^^
Finns det isf möjligheter till "swec" guild?
Och vad är grymt att spela som?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Det finns ett Swec guild som fortfarande är öppet. Vad som är grymt att spela som beror på hur du gillar att spela. Jag kör som en Warrior/Necromancer och gillar det alldeles utmärkt.

Permalänk

Letar efter en guild lvl 19 W/R <- byta till W/Mo sen
spelar på amerika men kan byta till europa

Visa signatur

Ey, flippa inte det är bra kod

Permalänk

Ska nog köpa det i slutet av månaden, bra iallafall att det inte är månadskostnad.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Någon som har länk till premade chars som fanns i beta veckorna?

Och vad är skillnaden mellan primary och secondary?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
ugh.. nu är man i öknen och ska försöka "ascenda" vad det nu betyder. Vet ju vad ordet betyder, men vetifanken vad det betyder i spelet. Iaf det är ju helt jävla skitsvårt när man ska ta sig till de där ställena som liger E, NE och S. Det kryllar ju av lvl 22 hydror :(, och inte hittar man någon som vill med dit heller, och omöjligt att springa igenom är det också :(.

Mjo jag har gjort hela öken, kan åka till typ 8-10 ställen där. Jag sprang genom större delen av öknen det funkade fint!
Mmen det är på sista banan, för att komma vidare det skiter sig för mig, någon som har klarat den och kan ge mig några tips?
Har skrivit det tidigare i tråden men då blev jag tillsagd att vara tyst pga. spoiler eller något.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Mjo jag har gjort hela öken, kan åka till typ 8-10 ställen där. Jag sprang genom större delen av öknen det funkade fint!
Mmen det är på sista banan, för att komma vidare det skiter sig för mig, någon som har klarat den och kan ge mig några tips?
Har skrivit det tidigare i tråden men då blev jag tillsagd att vara tyst pga. spoiler eller något.

Tror att något tyckte att du skulle varna för spoiler innan du ställer sånna frågor. Det är en spoiler i sig när du beskriver problemet. Annars går det nog bra att fråga.

Permalänk
Medlem

Tjo, spelar Wow just nu, börjar tröttna dock hur är spelvärlden i detta spel är den seamless som i Wow eller är det upp delat i massa zoner ?

funderar starkt på och åka och handla det trött på allt strul med Wow.

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem

För- och nackdelar att köpa cd-key på nätet? Finns det nåt speciellt på spel boxen?

Och vad ska man välja för att lira på US servers?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Du kan köpa vilken version som helst av spelet, du ändrar 'server location' i inställningarna.
Det som finns med i boxen är 2 st manualer med bakgrundshistoria och annat kraffs.
Edit
Jag har sett 3 st olika gameboxe'ar, en CE, en kartong och en med dvd-fodral, den jag har är i kartong.

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
För- och nackdelar att köpa cd-key på nätet? Finns det nåt speciellt på spel boxen?

Och vad ska man välja för att lira på US servers?

Jag tror största nackdelen med att köpa på nätet är att du måste ladda ner alal världar första gången du går in i dom, ha rinte tillgång till mitt paket just nu, och det är inte kul att sitta och ladda ner alal zoner.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Medlem

Köpte Cd-Key online. Heter Groom Kul

Hmm, kan man bara bli en proffession från början?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk

Nä du väljer second proffesion nästan direkt.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trojan1313
Jag tror största nackdelen med att köpa på nätet är att du måste ladda ner alal världar första gången du går in i dom, ha rinte tillgång till mitt paket just nu, och det är inte kul att sitta och ladda ner alal zoner.

Men sen bros det på anslutning också.... brukar ta sekunder->minuter på 2mbit för mig så.. det är inget speciellt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Men sen bros det på anslutning också.... brukar ta sekunder->minuter på 2mbit för mig så.. det är inget speciellt

JAsså? Har 5,5/5 mbps, tog ett par minuter för mig. (har mätt upp 5,5/5 själv alltså)

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)