Letar desperat efter ett nytt lir !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luffarn
Visste stavas med två s.

Passar på att jävlas lite medans man kan

sen så heter de medan

SWAT 4 kan man nästan kalla RPG, relativt kul

BTW: läste:

"Letar desperat efter ett nytt liv!"

Permalänk
Medlem

Var det bara jag som trodde det stod "Letar desperat efter ett nytt liv !" ?

Permalänk
Medlem

hahahha, nah, ett nytt liv behöver jag inte

Jag tackar och bockar för tipsen, tror jag ska testa KOTOR II

Visa signatur

MSI K8N NEO2 PLatinum - A64 winchester 3200+ @ 2500mhz - Nvidia XFX 7900GT eXtreme - 1024MB TwinMos Twister TCCD - Samsung SyncMaster 913N

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DezzeZ
Mega N00bie: Är inte det ett betalspel?

Eftersom det inte verkar som att någon har svarat än så kan jag informera dig om att Guild Wars inte har månadskostnad.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Jag kan rekommendera Spellforce, ett RTS med mycket RPG inslag. Finns 2 expansioner med.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Tycker ändå att du ska ge KOTOR en chans, jag gillar heller inte SW-spel, men KOTOR är enastående bra.

Håller med faktisk började lira Kotor 2 igår . och jag får säga det var inte helt som jag trodde , Bättre än vissa andra Star Wars Spel , så nu börjar min Resa till The Dark Side

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dempe-X
Håller med faktisk började lira Kotor 2 igår . och jag får säga det var inte helt som jag trodde , Bättre än vissa andra Star Wars Spel , så nu börjar min Resa till The Dark Side

Börja med ettan, tycker den är bättre än tvåan

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

kotor är sämst

Visa signatur

Ave!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DezzeZ
Tackar för alla tips, jag ska testa lite av varje.
Det ser ut som jag har en hel helg framför mig av test

Va du hade väl inte tänkt och tanka spelen, eller har du en djup plånbok ? ;D

Permalänk
Medlem

Warhammer 40k: Dawn of War
Ett RTS som fullkomligt äger online, kan köpas för 299kr nu har jag sett, dessutom kommer en Expansion som heter Winter Assault nu i höst till det.

Skit i kampanjen, kör några skirmish så du lär dig det och logga sen på MP lobbyn.

Det enda jag spelat nästan nu sen det släpptes i höstas!

Visa signatur

För gammal för spel.......egentligen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twille
Va du hade väl inte tänkt och tanka spelen, eller har du en djup plånbok ? ;D

Du vet att demospel fortfarande existerar va? :þ

Visa signatur

"När killen jag var kär i fick veta det så sa han till mig att jag var perfekt som flickän om jag bara hade varit 10 gånger snyggare än jag var."

Permalänk
Medlem

Twille det va lite gratisspel som nämdes också, sen har man frågat runt bland lite polare också.
Och som seemehere sa, det finns demoversioner

Visa signatur

MSI K8N NEO2 PLatinum - A64 winchester 3200+ @ 2500mhz - Nvidia XFX 7900GT eXtreme - 1024MB TwinMos Twister TCCD - Samsung SyncMaster 913N

Permalänk

Har också tröttnat lite på WOW fast jag spelar fortfarande. Jag bestämmde mig för att ta o spela något gammalt spel som man lirade när man var yngre. Så det fick bli Theme hospital. Jävla bra spel alltså.

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem

COOLT! Theme Hospital! Det va läääänge sedan man spelade! Det spelet har trollat bort ett antal timmar från mitt liv
Känns som man ska leta igenom sina gamla skivor ^^

Visa signatur

MSI K8N NEO2 PLatinum - A64 winchester 3200+ @ 2500mhz - Nvidia XFX 7900GT eXtreme - 1024MB TwinMos Twister TCCD - Samsung SyncMaster 913N

Permalänk
Medlem

TIBIA!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av seemehere
Du vet att demospel fortfarande existerar va? :þ

Jo jag vet, passade på och småjävlas lite

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
http://www.forest.impress.co.jp/article/1999/08/18/game48_rev...
Revenant är ett underskattat litet diablo-liknande spel som faktiskt är jävligt skoj, man kan utföra en massa fräcka combat moves och spells och liknande i det.

Silver är ett annat diablo-liknande spel som inte är lika underskattat men likväl underskattat.

Äntligen en annan som har lirat Revenant. Jag o min polare varvade det för bra många år sen.