Sony Ericsson lanserar nya mobiltelefoner 1 mars

Permalänk
Medlem

Till jul är nog för sent. Jag tror att den uppenbarar sig om några månader. April-Juni.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
Tro vad du vill, det visar sig. Bygg upp ett vettigt kontaktnät du också så kanske du hade vetat.

Vad vet du om mina kontakter? Har en släkting med chefsjobb på SE, men skillnaden är att jag inte bryr mig. Mitt nästa köp blir en Motorola. Och hur kan det visa sig när du inte har kommit med några uppgifter överhuvudtaget? Att säga "jag vet, men jag tänker inte säga något" är det klar mytomanvarning över.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X3Mist
Vad vet du om mina kontakter? Har en släkting med chefsjobb på SE, men skillnaden är att jag inte bryr mig. Mitt nästa köp blir en Motorola. Och hur kan det visa sig när du inte har kommit med några uppgifter överhuvudtaget? Att säga "jag vet, men jag tänker inte säga något" är det klar mytomanvarning över.

Vad vet du om mina kontakter? Jag gjorde samma sak som du. Kul att du har släktingar du väldigt sött. Men samma mynt. Insikt. Antingen tar du till dig informationen jag ger, eller så håller du munnen stängd helt enkelt, tills du kan bevisa motsatsen. Det visar sig efter jul som sagt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X3Mist
Vilket antagligen innebär att du snackar skit.

Tror samma som dej X3Mist!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pellemando
Tror samma som dej X3Mist!

Nu är det så här va att det finns inga grunder att anklaga mig för att vara mytoman. Jag talade om vad jag tycker är okej. Kan säga att det mesta av det andra är väldigt vagt men 3g funktion kommer finnas. Jag får ju höra saker i förtroende så jag tycker inte det passar sig att säga så himlarns mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
Nu är det så här va att det finns inga grunder att anklaga mig för att vara mytoman. Jag talade om vad jag tycker är okej. Kan säga att det mesta av det andra är väldigt vagt men 3g funktion kommer finnas. Jag får ju höra saker i förtroende så jag tycker inte det passar sig att säga så himlarns mycket.

får man fråga varför du då ens nämner det? är inget illa menat mot dig, men det är ju lite så att när man inte ger info med minsta bevisvärde eller vad man ska säga så kommer det komma sånna inlägg som du fått som svar. bästa för dig, borde vara att skita i det. när du tar åt dig så har du ju gjort va de vill. sen att tolka det som att de kallar din mytoman är väll att hårddra det lite väl långt, nu tycker ja vi lugnar ner oss lite.

anledningen till skepsisen bland folk här om att uppföljaren till P910 skulle komma efter jul är att det marknadsmässigt vore rena självmordet för SE.

Jag tror det kommer en SE nalle ala Neonode, våre nått i tiden, eller ny symbian nalle ala nokia 6630 då de tagit patent på nytt iuq, som kan köras utan tryckkänslig skärm.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

--- Raderat ---

Glöm mitt inlägg, jag trodde att du (toke) pratade om K750i, men det verkar som att jag var ute och cyklade.

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Overkill
Har en stabil känsla som säger mig att de inte skulle visa upp den så detaljerat om de inte skall sälja den snart.
Jag menar, de släpper ju över 10 telefoner per år, varför skall de då visa upp denna och sedan släppa ett antal andra innan de slutligen släpper k750i?

Ett argument till: om ett år är denna telefon inte alls het längre, då är 2Mpix mobilkamera inget att skryta med.

Pratar du också om uppföljaren till p910i ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SomeThiNg
Pratar du också om uppföljaren till p910i ?

Nej, men det borde jag kanske börja göra!

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
får man fråga varför du då ens nämner det? är inget illa menat mot dig, men det är ju lite så att när man inte ger info med minsta bevisvärde eller vad man ska säga så kommer det komma sånna inlägg som du fått som svar. bästa för dig, borde vara att skita i det. när du tar åt dig så har du ju gjort va de vill. sen att tolka det som att de kallar din mytoman är väll att hårddra det lite väl långt, nu tycker ja vi lugnar ner oss lite.

anledningen till skepsisen bland folk här om att uppföljaren till P910 skulle komma efter jul är att det marknadsmässigt vore rena självmordet för SE.

Jag tror det kommer en SE nalle ala Neonode, våre nått i tiden, eller ny symbian nalle ala nokia 6630 då de tagit patent på nytt iuq, som kan köras utan tryckkänslig skärm.

X3mist kallade mig för mytoman ordagrant. Jag sa det självklart för att jag trodde det fanns intresse. Folk får tro vad de vill. Jag käftar gärna lite när jag inte har något bättre för mig. Så jag mår bra och allt rullar på som vanligt ungefär.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
X3mist kallade mig för mytoman ordagrant. Jag sa det självklart för att jag trodde det fanns intresse. Folk får tro vad de vill. Jag käftar gärna lite när jag inte har något bättre för mig. Så jag mår bra och allt rullar på som vanligt ungefär.

Mytoman eller ej, skit snackar du så länge du inte har någon fakta att komma med. Det här är ett anonymt internetforum. Att folk har sagt saker till dig i förtroende spelar ingen roll så länge du inte vill redogöra för vad det är de sagt. Jag lovar att du kommer att hävda att du redan visste allt när väl faktan offentliggörs.

Permalänk
Avstängd

och vad ska du säga? Att han hade fel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X3Mist
Mytoman eller ej, skit snackar du så länge du inte har någon fakta att komma med. Det här är ett anonymt internetforum. Att folk har sagt saker till dig i förtroende spelar ingen roll så länge du inte vill redogöra för vad det är de sagt. Jag lovar att du kommer att hävda att du redan visste allt när väl faktan offentliggörs.

Nej, men däremot när release datumet kommer ska jag gnugga det mot din lilla nos.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damodred
och vad ska du säga? Att han hade fel?

Vilket pucko som helst kan verkligen få uppbackning på detta forum

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke

Nej, men däremot när release datumet kommer ska jag gnugga det mot din lilla nos.

Ja, ska du inte komma hem till och cutta min farsa och kn-a min mamma också? Fjant, vill du något mer får du gärna skicka PM. Kommer inte att läsa det, men du har spammat nog.

Permalänk
Avstängd

X3Mist ja e ti 100% på din sida... men ta de lite lungt efterson du har 2 anmärkningar, o e provmedlem..... inge illa menat..

Permalänk
Medlem

ja, lugna ner er lite nu.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Hedersmedlem

Lugna ner er, inga påhopp!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

jag tänkte bara klämma in att jag just nu är testpilot för j300i och att jag inte direkt riktigt skulle rekkomendera den...på tal om SEs nya telefoner...

Visa signatur

Drink from me and live forever
What else can I do than just smile?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vanjis_
jag tänkte bara klämma in att jag just nu är testpilot för j300i och att jag inte direkt riktigt skulle rekkomendera den...på tal om SEs nya telefoner...

Hehe precis som jag trodde. Lär nog bli en K750i för mig.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

aaaaaaah, SE Px00 med 3G *dräggla som homer simpson* ..vill ha

Visa signatur

- Direct Connect for Symbian 7.0 UIQ
- http://mobiledc.sourceforge.net <mDC v3.00>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vanjis_
jag tänkte bara klämma in att jag just nu är testpilot för j300i och att jag inte direkt riktigt skulle rekkomendera den...på tal om SEs nya telefoner...

Det är ju ändå bara en low-end telefon utan kamera, vem bryr sig om den liksom!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kameo
Det är ju ändå bara en low-end telefon utan kamera, vem bryr sig om den liksom!

Folk som vill kunna ringa, skicka sms och uppskattar ett litet format samt skiter i att den saknar en närmast värdelös kamera. Telefonen har ändå det mesta man kan önska sig. Blir det ett lågt pris på den, så är den perfekt som festelefon samt för mina småsyskon.

Screen : - 128x128 pixel - Colour LCD 65,536 Memory : 12MB memory Networks : Dual-band GSM (900/1800) Dimensions : 99.1 x 42.6 x 18.2 mm Imaging : - Sound recorder - Picture gallery - Picture phonebook - Wallpaper animation - Picture wallpaper - Backlight display - E-mail - Instant Messaging - SMS long (Text Messaging) - Themes display - MMS (Multimedia Messaging) - MMS templates - Video streaming - MMS Video - EMS (Enhanced Messaging) - Video Clip - Screensaver - Predictive text input Entertainment : - MusicDJ - Media Player - PlayNow - Content Online - Style-Up Covers - Music tones - Games Embedded - Games Download - Java Connectivity : - Sync ML - GPRS - High Speed Data - USB support - RS232 cable support - Synchronization PC Internet : - WAP 2.0 - WAP 1.2.1 - cHTML - Modem - OTA settings - WTLS Organizer : - Code memo - Calculator - Business card exchange - File manager - Calendar - Tasks - Speaker phone - Stopwatch - Clock - Contacts - Alarm clock - Timer - Conference calls - PIM Sync - Call list

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Megapixel??

K750 som har 2 megapixel, någon som vet om den klarar att framkalla fina bilder på vanliga fotoformat? (syftar på 10*15 cm och 11*15) som en hyfsad digitalkamera? Funderar isf på att lämna kvar digitalkameran hemma från sommarsemestern.

Visa signatur

XPS M1330 | CRIMSONRED 13.3" WHITE-LED | T7300 2.0Ghz | 2Gb 667Mhz | 160Gb 7200 | 8400M GS 128Mb |

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det kommer finnas ett vanligt hörlursuttag på SE k750i?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FraXioN
Någon som vet om det kommer finnas ett vanligt hörlursuttag på SE k750i?

Nix, inget hörlursuttag..

Apropå diskussionen ovan.
Enl Mobil.se skall det göras lite tillkännagivanden på måndag, undrar just om X3Mist skall få ångra sina hårda ord eller om Tokes källa hade fel.. Spännande.