Permalänk

Trådlöst --> TV´n?

Finns det någon "låda" som jag kan ansluta till TV´n och som kan ta emot filmer etc. från det trådlösa nätverket?

Permalänk
Medlem

Finns en hel del.
Det bästa är nästan en chippad Xbox med WLAN-adapter. Annars finns:
Philips Streamium (typ SL300i)
D-link DSM-320
SMC ???
sen har Pinnacle en variant också. Dustin har en hel del av dem har jag för mig.
Finns ett test av dem i MikroDatorn för ett par nummer sedan.

Visa signatur

MacL3ans ljudisolering: Spela in ljudet från ett tyst rum på en bandspelare. Stoppa spelaren i datorn och spela upp på högsta volym!

Permalänk

Tackar för det rappa svaret. Blir inte klok på alla formaten så frågan är om jag kan stoppa in en DVD (orginal) i datorns spelare och skicka den till TV´n?
Får försöka att hitta nummret av MD.

Permalänk
Medlem

De där boxarna är just främst gjorda för att ta del av filer på hårddisken på din dator, om de kan spela upp en DVD är jag osäker på! Philips Streamium har ett rätt bra forum har jag för mig, står säkert där. Streamiumcafé-nånting hette det.

MD nr 3 var det, längst bak i Efter jobbet-delen.

Visa signatur

MacL3ans ljudisolering: Spela in ljudet från ett tyst rum på en bandspelare. Stoppa spelaren i datorn och spela upp på högsta volym!

Permalänk

ja det finns en sak som du kan köpa på netonnet ser ut som 2 bollar typ du kan koppla in den till datorn så du får bild oljud in/ut och mellan 2 tvapparater som om du bara har en video.. kostar 100 kr eller 150 billigt "har en sj funkar bra med ljudet från datorn te sterion på rummet" andra änden av huset

Visa signatur

I am Extrazz.