Missa inte Amazon Prime Deal Days!

GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem

Kan inte förstå hur man ska göra på bech-party uppdraget, det första för OG killen. Har snackat med DJn, o sen då? Händer ju inget...

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

Varför har dom lagt in larviga grejer som när man ska studsa i takt med bilen? Grrrrrr hatar sånt skit.

Visa signatur

Heder och mord hör inte ihop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isak88
Kan inte förstå hur man ska göra på bech-party uppdraget, det första för OG killen. Har snackat med DJn, o sen då? Händer ju inget...

Du ska snacka med henne och få henne att gilla dig, lite på dig.
Jag var tvungen att dansa med slynan innan hon bjöd in mig i bilen för att se läget, men väll inne så sparkade jag ut horan och drog med bilen till min gangsta OG.

Visa signatur

Cooler Master Elite 330 | Corsair HX520W | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz | Corsair 2Gb 800Mhz CL4 | Asus Extreme GeForce 8800GT 512MB | Vista Prem 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne
Varför har dom lagt in larviga grejer som när man ska studsa i takt med bilen? Grrrrrr hatar sånt skit.

Det är ju så gangsters kommunicerar. Du är så jävla av!

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

Hittade just en rolig grej. Kolla i polisens dusch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Det är ju så gangsters kommunicerar. Du är så jävla av!

Sitter gansters å spelar spel med pilar du måste trycka på. hmm isåfall vill jag inte va en gangster.

Visa signatur

Heder och mord hör inte ihop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isak88

När du först pratar med DJn första gången så svara positivt (standard: "Y") och sedan så fortsätt bara trycka på "Y" så får du dansa. Så gjorde iaf jag. Hade också lite problem först att få dansa med henne...

Permalänk
Medlem

Lyckats få dansa med henne nu, men min gubbe sög ju, kunde inte få någon score alls. Måste nog öva lite, var gör man det?

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk

hur gör man för att plocka upp en hora?

Permalänk

Jag brukar bromsa framför dom så dom inte kommer nånstans och då brukar dom fråga om jag vill ha lite action. "YES". Sen kliver hon in och vill nånstan där det är lite mer lugnare.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokia6230
hur gör man för att plocka upp en hora?

Kör upp bredvid en hora (usch vad det låter illa ) och stanna med bilen, tuta lite så säger hon typ "You want a good time baby?", tryck då på Y för att svara ja eller N för att säga nej,

Permalänk

tackar! nu slipper man ju äta:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Tack tack
Blev lite besviken bara, trodde den skulle gå fortare...

Den är lagom snabb. Dock var jumbon lite väl lätt att flyga, svårt att taxa dock

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZajM
Amatör fråga: Hur gör man en wheelie (bromsar så hojjen ställer sig på framhjulet) och hur kör man på bakhjulet ?

När det gäller fordon på 2 hjul.

luta dig framåt eller bakåt med piltangenterna medans du kör.
framåt + broms = stoppie
bakåt + gas = wheelie

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

En sak som jag hatar med gta spelen är att man inte kan slänga ifrån sig vapen och föremål. Jag råkade ta upp en blombukett och nu får jag gå runt och släpa på den hela tiden, alltså helt ovärt så tar den upp plats bland mina vapen. Vad ska man med den till?? Slå ihjäl snutar? Verkar lite komiskt isf. Jag testade att ge den till en av mina flickvänner men gick tydligen inte.

Permalänk
Medlem

är väl bara att ta ett vapen av samma typ?
bättre än att ha nånting än ingenting tycker då jag

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Vilket annat "vapen" är av samma typ som en blombukett isf hehe? Jag själv vill inte ha massa onödiga saker att bära på. Samma sak då jag råkade ta upp ett knogjärn, den ville jag slänga sen men enda sättet att få bort den var att åka fast av snutarna och bli av med ALLA vapen. Lite surt...

Permalänk
Medlem

ja jag skulle då gissa på att blombuketten sitter under samma kategori som knogjärnet.. hämta det då

knogjärn eller blomma.. ditt val

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
Hittade just en rolig grej. Kolla i polisens dusch

Menar du dildon?
Ganska många som har nämnt det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

surfade in på http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=194195 och såg detta,

Bug Fixes

Important: By trying these suggested bug fixes, you do so at your own risk. GTANET or it's members are NOT responsible for damage caused by bug fix suggestions.

Pedestrian Glitch (Thanks to Skyline_man)
Description: If you are using an nVidia FX5200 128 Card with DirectX 9.0c, you may experience pedestrian texture glitches.
Fix: Down-grade to DirectX 9.0b (Click here to download).
Status: Unconfirmed

Random Reboots with nVidia AC97 Drivers (Thanks to [DMA]Blunted)
Description: If you are using an nVidia chipset with AC97 on-board sound, you may experience random reboots.
Fix: Use official Realtek drivers (Click here to download) instead of the drivers supplied by nVidia.
Status: Unconfirmed

Cannot Save When Installed On Windows User Account With Period (Thanks to Speedsterworld)
Description: You cannot save your game progress. You are told your save files are corrupt.
Fix: Create a new Windows user without a period (.). Example: "My Name" and not "My.Name" or if you do not wish to create a new Windows user, follow these instructions.
Status: Confirmed

ska testa det nu, har ni andra osm har det med nvidia mammakort?

Visa signatur

i7 14700k, 32gb ram, massa lagring, Windows 11, Fractal Design North
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk

Vart ska man köra tjejerna sen då??

Visa signatur

AMD Athlon 64 3500+, 2.6 GHz Winchester, 510W Chill Innovation, Asus A8N-SLI Deluxe, Kingston HyperX (2x512 matchad par), Seagate 200GB, XFX GeForce 6600 GT Dual-DVI, Thermaltake shark, PlextorPX-712A DVD brännare, 19" TFT Acer 12ms, Zalman S7700, Zalman Grafikkortsfläkt 3Dmark: 01: 21000 03: 10116

Permalänk
Medlem

Hm.. Har 2 frågor.

1. Hur gör man för att rekrytera folk till sitt gäng?
2. Hur gör man för att date'a tjejer?

*EDIT: Kom på en 3e, Hur "tar man över" ställen så att det blir ens "territory"? Och vad tjänar man på det?

Visa signatur

"Ät inte gul snö."

Permalänk
Medlem

Vet någon varför jag inte kan sätta på AA i Advanced menyn? Den står på off och går inte att ändra!

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neam
Hm.. Har 2 frågor.

1. Hur gör man för att rekrytera folk till sitt gäng?
2. Hur gör man för att date'a tjejer?

SIKTA (ja, sikta) på valfri gängmedlem (killar i Los Santos med gröna kläder, mörkhyade) och tryck G. Då är denne rekryterad (det finns olika maxgränser, tidigt i spelet kan du bara ha några stycken, senare som max omkring 7). Skjuter du sen på någon annan person börjar dina polare skjuta på dem.

Ett trick -> ha knytnävarna "equipped" och ha dina polare med dig. "sikta" på en polis och slå i luften så att säga. Dina polare tror ju att du vill attackera snuten och de skjuter därför på honom. Du kan alltså ha 0 stjärnor (zero wanted level) och fortfarande "döda" poliser med hjälp av dina kompisar och du skadar ingen

Första tjejen "får" du i ett uppdrag - Denise. Du kan dejta henne på olika tider, se "girlfriend FAQ" här -> girl faq
Tjejer dyker upp lite då och då i spelet. Får du 100% med en tjej får du en speciell klädsel, och dejtar du polistjejen behåller du alla vapen när du blir arresterad, och dejtar du läkartjejen behåller du alla vapen när du dör.

Fixa egna låtar i San Andreas:

Lägg låtarna här:

Documents and Settings\NAMNET\Mina dokument\GTA San Andreas User Files\User Tracks

Väl i spelet:

Options -> Audio -> User Tracks (nånting) -> Scan tracks (nånting med scan iaf)

När du kör ett fordon och lyssnar på din kanal, tryck F5 för att skippa (ta nästa låt)

Jag vill hjälpa alla med San Andreas men jag vet inte om jag orkar kolla igenom denna tråd varje dag. Vill bara säga att jag klarat 100% på PS2-versionen och jag kan i stort sett allting om detta spel, gällande uppdrag, skolor, tjejerna, bilar, allting - FRÅGA PÅ antingen via PM eller:

hypothermic[at]gmail[dot]com <- helst!
eller
sumpen_16[at]hotmail[dot]com <- även msn! snabbare att få svar

Kollar mejlen varje dag! FRÅGA FRÅGA FRÅGA OCH JAG SVARAR

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+
Vet någon varför jag inte kan sätta på AA i Advanced menyn? Den står på off och går inte att ändra!

Har du testat att markera AA och sedan scrolla med scrollhjulet på musen, precis som när man byter upplösning?

Permalänk

om man tar upp en tjej på gatan om man tutar med bilen och hon oppar in och sen säger hon att hon vill åka nånanas stans??

Vart ska man??

Visa signatur

AMD Athlon 64 3500+, 2.6 GHz Winchester, 510W Chill Innovation, Asus A8N-SLI Deluxe, Kingston HyperX (2x512 matchad par), Seagate 200GB, XFX GeForce 6600 GT Dual-DVI, Thermaltake shark, PlextorPX-712A DVD brännare, 19" TFT Acer 12ms, Zalman S7700, Zalman Grafikkortsfläkt 3Dmark: 01: 21000 03: 10116

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daniel_linkinpar
om man tar upp en tjej på gatan om man tutar med bilen och hon oppar in och sen säger hon att hon vill åka nånanas stans??

Vart ska man??

nåt ställe där det inte är folk så ni får mysa i bilen då

Visa signatur

Permalänk

Vart är det då???

Visa signatur

Permalänk

Mitt san andreas funkade i nån dag. Fasst nu händer det inget längre när man dubbelklickar. Sett ett flertal med det felet..
Nån som vet hur man kan fixa det?
Har försökt rensa registret o installera om spelet flera gången. Men inget hjälper!

Visa signatur

Lappen: HP DV6 | Turion II P520 | 4Gb | HD5650 | 640Gb | 15.6" | LG 22" | Razer Deathadder + Arctosa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Har du testat att markera AA och sedan scrolla med scrollhjulet på musen, precis som när man byter upplösning?

Japp, har provat det utan resultat

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”