Missa inte Amazon Prime Deal Days!

GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem

För att flyga hydran:

1. Starta lodrätt, åk upp en bit.
2. Fäll in hjulen med knapp 2 (ovanför Q och W).
3. För att ändra till "vanligt plan läge" håll inne knapp 8 på numpaden (under /).
4. För att återgå till "icke vanligt plan läge" håll inne knapp 2 på numpaden (ovanför 0 och ,).

Hoppas ni förstår

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janols
Jag har tydligen haft en otrolig tur, spelet funkar perfekt på min dator, det enda jag kan klaga på är att det ibland ser ut som att det rinner vatten på skärmen. Lite svårt att förklara men alla grafik på skärmen börjar "rinna neråt". Detta händer dock ytterst sällan och när det händer är det inte så himla farligt.

Det har jag också noterat. Ytterst störande. Nån som vet hur man kan få bort det?

Permalänk
Medlem

Fråga!

Man kan ju köpa hus i spelet, dom visar gröna hus ikoner på kartan.
Husen kostar från 10000 och uppåt men vad får man när man köper ett hus och varför ska man köpa ett hus?

Har ca 30 000 nu och funderar på att köpa ett hus.

Är det någon här som har köpt ett hus och vet vad som händer?

Visa signatur

Cooler Master Elite 330 | Corsair HX520W | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz | Corsair 2Gb 800Mhz CL4 | Asus Extreme GeForce 8800GT 512MB | Vista Prem 64

Permalänk
Medlem

Du får ett nytt ställe att spara på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DR
Fråga!

Man kan ju köpa hus i spelet, dom visar gröna hus ikoner på kartan.
Husen kostar från 10000 och uppåt men vad får man när man köper ett hus och varför ska man köpa ett hus?

Har ca 30 000 nu och funderar på att köpa ett hus.

Är det någon här som har köpt ett hus och vet vad som händer?

Du får ett hus, där du kan spara, byta kläder etc. Sen finns det speciella ställen där man tjänar pengar, precis som i Vice City.

Permalänk
Medlem

Vilka ställen kan man tjäna pengar på och vad kostar dom?

Visa signatur

Cooler Master Elite 330 | Corsair HX520W | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz | Corsair 2Gb 800Mhz CL4 | Asus Extreme GeForce 8800GT 512MB | Vista Prem 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janss0n
Nu har jag letat som en tok och hittar inte knappen till att ställa av trailern från lastbilen. vilken knapp e deT?

Tror inte att det finns någon, tyvärr. Testa med att svänga så att vinkeln mellan lastbilen och släpet blir liten, då lossnar släpet (lättast är att backa).

Permalänk
Medlem

Fråga:

nwm

Visa signatur

12:50. Press Return

Permalänk
Medlem

Det här uppdraget där man ska bounca i takt med pilarna, vad ska man göra? hur ska man göra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Traiy
Det här uppdraget där man ska bounca i takt med pilarna, vad ska man göra? hur ska man göra?

Använd dig utav numren i nume för att styra.

4=Vänster
8=Upp
6=Höger
2=Ner

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DR
Använd dig utav numren i nume för att styra.

4=Vänster
8=Upp
6=Höger
2=Ner

Det är ju omöjligt fick typ bara 500 poäng och han 1000 hur gör man !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Det är ju omöjligt fick typ bara 500 poäng och han 1000 hur gör man !

Du måste tajma in dem, du ska trycka precis när dem kommer in i cirkeln (pilarna).

Permalänk
Medlem

Svårt? Tog han med typ 1000 poäng på första försöket (ok andra, behöver komma på knapparna först ).

Permalänk
Medlem

tog typ 3-4 försök för mig tror jag
du kan ju sticka till nattklubben o dansa lite för att träna?
samma spel där typ

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Jag tog det på första försöket..
Hmm, inte så svårt.
Men takterna sitter kanske i från Larry

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Första bouncingen är lätt men den andra är hårdare, då måste man skrapa ihop 4000-5000 poäng.

Edit: Hehe, perfekt timing då winamp startade Hellacopters "Put out the fire" just när huset börja brinna under Burning Desire-uppdraget

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

Öhh... vetefan om detta passar här, men är det spelbart med ett Radeon 9600 PRO-kort?

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E4500 | Corsair XMS2 4x1024 MB | Gigabyte GA-P35-DS3 | GeCube Radeon HD 3870 | Samsung SP2504C 250 GB | Antec Sonata III | Asus VW222U

Permalänk
Avstängd

Jag skrapade ihop 10.000 sen spelade på hästar har ca 1mille nu och är i början av liret typ.. Men en fråga.. När man ska ta över staden så allt blir grönt? Är det värt det eller? Eller är det bara för att få pengar? Jag har som sagt rätt gott med flis så är det nödvändigt? Tar ju en jäkla stund att göra det.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fe|ix
För att flyga hydran:

1. Starta lodrätt, åk upp en bit.
2. Fäll in hjulen med knapp 2 (ovanför Q och W).
3. För att ändra till "vanligt plan läge" håll inne knapp 8 på numpaden (under /).
4. För att återgå till "icke vanligt plan läge" håll inne knapp 2 på numpaden (ovanför 0 och ,).

Hoppas ni förstår

Tack tack
Blev lite besviken bara, trodde den skulle gå fortare...

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av outcast
Öhh... vetefan om detta passar här, men är det spelbart med ett Radeon 9600 PRO-kort?

Jadå det borde det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Det är spelbart med mitt 9600(ej PRO), så ja.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Edit: Något tips på bil man kan ha low rider-racet? Jag snodde en banshee och köpte hydralics till den, men det gick inte för sig. Provade nån öppen bil som var helt omöjlig att styra. Skitsvårt uppdrag.

På den gatan där uppdraget börjar finns en bil på en uppfart (ungefär mittemot CV ikonen) som du kan ta, en voodoo. Racet blir då väldigt lätt att vinna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ekenstar
På den gatan där uppdraget börjar finns en bil på en uppfart (ungefär mittemot CV ikonen) som du kan ta, en voodoo. Racet blir då väldigt lätt att vinna.

Bara att slänga i en turbolainen så går det väldigt lätt, kom ihåg att bromsa in före kurvorna

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

Mindre mission spoiler:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
När man gör inbrott hos den där rappar snubben och man smyger förbi där han sitter och spelar tv spel så svär han o klagar på spelet han spelar, och säger "Tanner! You suck ass!"

en liten hint till Driv3r teamet kanske?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

grymt spel men mitt ljud är buggat jag har inte motorljud mm när jag kör i något fordon :(:(:(

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Ok, Nu har jag sett 1000 fråger i denna tråd och ca 1000 svar Äre nån som är på mig o slänger ihop en FAQ?

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

ljudbuggarna där har en del löst genom att köra dxdiag och stänga av hårdvaru accelleration på directsound.

du kan ju testa det iallfall

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Det är mer än spelbart med mitt 9000pro så ja.

Permalänk
Medlem

Amatör fråga: Hur gör man en wheelie (bromsar så hojjen ställer sig på framhjulet) och hur kör man på bakhjulet ?

När det gäller fordon på 2 hjul.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZajM
Amatör fråga: Hur gör man en wheelie (bromsar så hojjen ställer sig på framhjulet) och hur kör man på bakhjulet ?

När det gäller fordon på 2 hjul.

Om du inte har ändrat kontrollerna så är det Pilarna. Uppåt för stoppie och neråt för bakhjulsåkning.

Visa signatur

pussa mig