Missa inte Amazon Prime Deal Days!

GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isak88
Nu har jag lyckats få dansa med henne, men min gubbe är urkass på det, hänger inte med någon stans, måste lära mig dansa först antar jag.. var gör jag det isåfall?

Du lär dig själv det. Det har inget med några stats att göra, det har att göra med hur bra du som spelare är på det. Förövrigt så förstår jag itne hur folk kan ha problem med alla DDR moment i spelet, det är ju barnsligt lätt att trycka på knapparna i takt. Har ni ingen som helst taktkänsla eller vad?

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Du lär dig själv det. Det har inget med några stats att göra, det har att göra med hur bra du som spelare är på det. Förövrigt så förstår jag itne hur folk kan ha problem med alla DDR moment i spelet, det är ju barnsligt lätt att trycka på knapparna i takt. Har ni ingen som helst taktkänsla eller vad?

Klarade det lätt som en plätt nu, tryckte på numpaden, som i bilarna. Därför :P.

Ja DDR momenten är barnsligt lätta.

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

spelat i tre kvällar nu och tredje kvällen försvinner bakgrunds- och motorljud

Vad hittar man sprayburkar, har blivit av med min efter att snuten tog mig

A64 2.8+, 1024minne, gf6800le xp pro sp1

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
spelat i tre kvällar nu och tredje kvällen försvinner bakgrunds- och motorljud

Vad hittar man sprayburkar, har blivit av med min efter att snuten tog mig

A64 2.8+, 1024minne, gf6800le xp pro sp1

'

Sprayburk finns inne i johnsson house har jag för mig.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Fixade ihop att spreja på alla hundra taggarna. Jag tycker det var ganska dåligt att man var tvungen att få ihop exakt alla hundra innan något godis kom fram (iaf så märkte jag det, såg inga vapen i köket tidigare). Det positiva är att med en karta (ja, orka leta hela stan själv) över vart taggarna är så går det lätt att hitta, man ser dem nästan direkt. Behövs sällan någon beskrivning av vart de är, likt hidden packages i GTA3 och VC.

Jepp på övervåningen tvärs över från garderoben är spray-burken.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

tack, ny fråga.

Alla homies tycker att jag stinker och att jag behöver en dusch, var duschar man någonstans? Jag vet... dum fråga, men det är ju jag juh.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
tack, ny fråga.

Alla homies tycker att jag stinker och att jag behöver en dusch, var duschar man någonstans? Jag vet... dum fråga, men det är ju jag juh.

haha samma här, men du kan ju testa hoppa i vattnet eller nåt, kanske är efter man tränat eller nå, ja ska iaf testa de sen

Permalänk
Medlem

Hur dancar man på uppdraget när man ska sno vanen vid strandfesten?

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
Hur dancar man på uppdraget när man ska sno vanen vid strandfesten?

tryck på y flera gånger när du snackar med bruden, sedan använder du pil-tangenterna

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du använder nummerknapparna till höger på tangentbordet.

8, 4, 2 och 6. Sen får du kombinera de olika ibland.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janols
Du använder nummerknapparna till höger på tangentbordet.

8, 4, 2 och 6. Sen får du kombinera de olika ibland.

Nej, man dansar med pil-tangenterna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har inget motorljud, har testat att ändra än massa inställningar, detta är riktigt tråkigt då man kör polisbil och inte kan ha radio. Någon som vet vad man ska göra !

Permalänk
Medlem

har ett mindre problem.
jag kan inte gasa+bromsa och svänga samtidigt = ingen körskola avklarad

börjar bara pipa i burken, är det nån inställning i bios?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
har ett mindre problem.

Ifrån Rockstar Games\GTA San Andreas\ReadMe\Readme.txt
Q: I cannot complete donuts in the first "Driving School" test.
A: The key setup you are using may not allow the reporting of the 3 necessary keys at the same time, you may have to re-define keys to allow this to be detected correctly.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Fan, fick inte mitt spel idag heller. Hoppas det kommer imorgon.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Citat:

Tack så mycket!

Permalänk
Medlem
Citat:

har ett mindre problem.

Antar att du har ett PS2 Keyboard? De är uppdelade i "rutor" varje ruta klarar max 2 knappar samtidigt, ungefär så. Förstår du hur jag menar? Tror man kan konfigurera om detta. Jag har haft detta problem, fast i andra spel.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

har ett mindre problem.

Testa att gasa och bromsa med W och S, samtidigt som du svänger med en av piltangenterna.

Permalänk
Hedersmedlem

Kom på en idé. Den är för stor för mig att genomföra men att berätta visioner är roligt
Ett windowsprogram (eftersom SA körs på windows när det gäller pc) som innehåller en databas och chatmöjligheter med automatiska uppdateringar.
Det skulle vara så att högupplösta kartor används för att markera ut alla saker som finns spridda på nätet i olika kartor. Annan info (som inte ligger i kartor, t.ex. mission walkthrough osv) ska också vara inbyggt. Med inbyggd uppdateringar så kompletteras innehållet i databasen om alla saker.
I chat saken kan man ju fråga om vart något finns, om man behöver mer hjälp så borde en karta kunna tas fram där man kan rita och ringa in saker, flera stycken samtidigt då alltså.
Programmet borde självklart byggas ganska speloberoende så man kan använda annat än GTA:SA i framtiden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hmm på tåg uppdraget hinnar jag bara döda 3personer samt att jag kan ju inte skjuta hur gör man :S

Permalänk
Hedersmedlem

Jag hade väldiga problem med uppdraget. Självklart ska man ju åka upp på höjderna bredvid järnvägsspåret. Efter andra tunneln så finns det en liten väg till vänster om spåret, jag missade den eftersom jag låg till höger om tåget när det åkte genom den (andra alltså) tunneln.
Efter jag klarade det läste jag även om att man kan åka fram en bra bit framför tåget, stanna och kliva av crossen för att skjuta själv.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Jag hade väldiga problem med uppdraget. Självklart ska man ju åka upp på höjderna bredvid järnvägsspåret. Efter andra tunneln så finns det en liten väg till vänster om spåret, jag missade den eftersom jag låg till höger om tåget när det åkte genom den (andra alltså) tunneln.
Efter jag klarade det läste jag även om att man kan åka fram en bra bit framför tåget, stanna och kliva av crossen för att skjuta själv.

Det uppdraget var jobbigt, Smoke siktade ju riktigt dåligt!.

Permalänk
Medlem

Men man hinner ju inte stiga av moppen om man åker för lång säger han.. nu har du tappat tåget och precis när man går av så kommer ju tåget :S moppen är ju skit seg blir sur Blir så jävla pist off på det uppdraget kört det 20 ggr nu, Man hinner inte gå av moppen pmöjligt ofta man hinner gå av vända sig sikta på 4 sek ... HUR GÖR MAN någon som man tipsa mig ?

Permalänk
Medlem

jag har ett problem med spelet :/
allt ljud funkar men direkt man kliver in i en bil tutar den HELA tiden, blir galen :/
nån som haft det problemet?

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

Jag har problem med ljudet i spelet. När det regnar t ex så hör man ingneitng.... bara radio om man sitter inne i bilen... sen efter det har regnat så ljudet kommer inte tillbaks....bara när man ska se på en film.. då kommer den igen och sen fungerar det normalt... ngn som vet hur ska man fixa det?!?!

Visa signatur

AMD Athlon XP2800+ Sempron, Aspire X-Dreamer II Miditower black 400W ATX,Maxtor 120Gb 7200rpm,Radeon 9800Pro 128Mb DDR, Kingston 512 DDR, EPoX EP-8RDA3i nForce2 Ultra400 Audio LAN SocketA ATX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Men man hinner ju inte stiga av moppen om man åker för lång säger han.. nu har du tappat tåget och precis när man går av så kommer ju tåget :S moppen är ju skit seg blir sur Blir så jävla pist off på det uppdraget kört det 20 ggr nu, Man hinner inte gå av moppen pmöjligt ofta man hinner gå av vända sig sikta på 4 sek ... HUR GÖR MAN någon som man tipsa mig ?

Tyckte det uppdraget var väldigt enkelt faktiskt, enda jag gjorde var att brumma bredvid tåget en bit ut ifrån det så snubben på kunde skjuta. Åkte ju en bra bit men tillslut petade han ned allihopa.

du själv behöver inte kliva av och skjuta nåt

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz

Hade också lite problem med nämnda uppdrag innan jag kom på hur jag skulle göra.

Ligg till höger om det andra järnvägsspåret, det är som en liten gruskant där. Ligger man för nära tåget så missar han hela tiden. När du får möte så gasa på och åk framför tåget, sen åker du tillbaka längst ut på högra kanten, så långt ut du kan komma utan att köra av tågrälsen.

Försöka se om han träffar, träffar han så sprattlar gubbarna/gubben han träffar på tåget.

Gör man så som jag beskriver så blir det 1 gubbe kvar på tåget just innan uppdraget tar slut, så ge inte upp ligg bara bredvid så brukar han dö just innan tåget passerar avspärrningarna på bron.

Knepet ligger i att ligga långt ut på högra kanten och att försöka se om han träffar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semak
Jag har problem med ljudet i spelet. När det regnar t ex så hör man ingneitng.... bara radio om man sitter inne i bilen... sen efter det har regnat så ljudet kommer inte tillbaks....bara när man ska se på en film.. då kommer den igen och sen fungerar det normalt... ngn som vet hur ska man fixa det?!?!

Vissa löser det med att dra ner ljudacceleration i dxdiag, andra fixar det med att starta i w98-kompatibelt läge. lycka till homie

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Oooooooooh, jag får hem spelet idag. Det ska bli intressant att se om det startar på min dåliga dator. =/

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk

Går det att låsa kameravinkeln då man åker ett fordon? Det är ju jätte jobbigt att köra när man ser bilen från sidan :-\