Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

Huga vad hammerdin är bra. Satt och körde för några veckor sen och plötsligt wtf! Jag klarade hell! Nu använder jag honom mest för att hjälpa folk, bra mycket roligare med chars som är en utmaning att klara hell med. Min är lite mulad men inte superitems. Har guardian angel och wizardspike för höga resists (90 på hell) hoz för att... det är en hoz shako hittade jag på hell shenk och den var bättre än min peasents crown. Resten är rent mf typ chanceguards och magiska grejer. Bra mycket roligare med chars som är en utmaning på hell

Permalänk
Medlem

Hammerdin är bra tills de kommer till en duell. Där är de totalt chanslösa om de inte kan desynca med hammer och charge. Och dueller är det enda som gäller.

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

Jag har Andariels Visage, på 10 life leech, och 29 strengt, en sådan kostar 24,99$ på d2items.com visserligen ligger dom på 30 strengt (en UNID kostar bara 6$)...

Någon intresserad att byta?

Vad är "bäst" för en barbar, svärd, yxa, maul...

Visa signatur

There can be only ONE...

Permalänk
Medlem

bäst för en ww barbar är én botd eth thundermaul. använder du däremot en skill som kräver lite attack speed finns bätre och DYRARE alternativ tex

denna är dock inte fulländad än utan det ska in en juevel till i den:D tyvär är den INTE min:(

Permalänk

Hittade en Heavens Light Mighy Scepter, keeper?

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Hittade en Heavens Light Mighy Scepter, keeper?

är den 3 socad med 3 till palla skill lvl och har närmare 300% + på dmg så kanske den har något värde. inte annars

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
är den 3 socad med 3 till palla skill lvl och har närmare 300% + på dmg så kanske den har något värde. inte annars

ähh, lyssnar inte på någon som blir ägd av Ancients med alla sina gubbar (;))
Nej men, ok synd

Visa signatur

Permalänk

Ska nog ta det omöjliga uppdraget och installera diablo 2 på datorn jävla cd bytande hela tiden

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Ska nog ta det omöjliga uppdraget och installera diablo 2 på datorn jävla cd bytande hela tiden

haha Inget U-Lands problem direkt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tänkte installera D2 och LOD nu... MEN hittar bara playdisc 2, hur många skivor är det man behöver för full install?

EDIT:
Hittade de andra skivorna, hittade även en till lod skiva Någon som vill ge mig en D2 key så jag kan köra på laptopen med

Permalänk
Medlem

Nån som har lust att hjälpa mig lite? Sitter fast i act4 på nightmare i SCL... Skriv isf till *manno

Permalänk

Nån som har lust att gama hardcore? non ladder

Visa signatur

-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Riktiga män har flera cdläsare i burken!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0bb1t
Nån som har lust att hjälpa mig lite? Sitter fast i act4 på nightmare i SCL... Skriv isf till *manno

jag försökte msnga dig men du var inte inne:( skicka ett medelande om du fortfarande vill ha hjälp. testa även att mesenga mig på mitt acount som du kanske kan räkna ut själv:D

Permalänk
Permalänk
Medlem

Någon som skulle kunna ge mig en grym build på en PvE Barbar med two hand axe? Vet inte hur jag ska placera skillsen.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

PvM och PvP har ja hört men vad är PvE?

Visa signatur

-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Player versus Enemy?

Permalänk

det e ju samma sak som player versus monster

Visa signatur

-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

PvM och PvP har ja hört men vad är PvE?

För mycket WoW för min del, PvE = Player vs Enviroment, samma sak som PvM.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Bah, nu har jag samlat ihop runorna till "Spirit" men jag kan inte hitta en 4sockad sköld... Nån som har en liggandes kan väl messa *manno

Permalänk
Medlem

Jag hade spelat om det inte var så att jag blir disconnectad efter att jag går ut ur ett game så det är omöjligt att göra snabba runs.. Orkar inte logga in efter varje run eftersom det tar typ 1 min innan den automatiskt loggas ut.. Jävla router!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0bb1t
Bah, nu har jag samlat ihop runorna till "Spirit" men jag kan inte hitta en 4sockad sköld... Nån som har en liggandes kan väl messa *manno

vad kan du ge för en 4 socad monarc då? och kan du använda den? den kräver 146 str och är den lättaste icke pala skölden som kan ha 4 socs

Permalänk
Medlem

någon som har lite saker att ge mig? har en hammerdin lvl 30 med saker för en char på lvl 2..vad som helst :)..scl

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Jag hade spelat om det inte var så att jag blir disconnectad efter att jag går ut ur ett game så det är omöjligt att göra snabba runs.. Orkar inte logga in efter varje run eftersom det tar typ 1 min innan den automatiskt loggas ut.. Jävla router!

Det är inte din router. Battle.net är konfigurerat på så sätt att den tempbannar konton som gör spel i för snabb takt, för att motverka bottande. Vänta lite längre i spelen när du gör dina runs. Istället för att bara köra Pindleskin kanske du kan köra Pindle och även Mephisto?

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Det är inte din router. Battle.net är konfigurerat på så sätt att den tempbannar konton som gör spel i för snabb takt, för att motverka bottande. Vänta lite längre i spelen när du gör dina runs. Istället för att bara köra Pindleskin kanske du kan köra Pindle och även Mephisto?

det effektivaste sättet för mig är att vänta i ca 10 sek att creata nästa game istället. för jag får disconektar annars även om jag kör andy, countes, meph, pindle och han vid första wp i act5. detta tar lite under 5 min så tiden borde inte vara något problem

edit: vilken merc är bäst till en bonespear necro?

Permalänk

Har 3 st "Spirit" Svärd nu som jag gjorde av lite runor som låg och skräpade!

Någon som vill ha?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

vigge_bossen: scl? isf vill jag ha..adda bjurre_boeg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Har 3 st "Spirit" Svärd nu som jag gjorde av lite runor som låg och skräpade!

Någon som vill ha?

Du får gärna spara en till mig Ska börja lira snart, scl. Gärna en med låga req isf

Permalänk
Medlem

Lanbonden, det är synd att sätta en Eth TR med 15/40 15/40 Zod på en barbar. Den ska vara i händerna på en Werewolf såklart. Min druid soloar hell med en non eth TR och utan Forti.

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"